08-05-2015, 10:48 AM
(05-05-2015, 09:16 PM)georgio Έγραψε: Πάντως σήμερα που ρωταω τον σταθμάρχη "πως και βαζουν νταλίκες στο 237;" μου λέει ότι έχουν πάρει άλλες γραμμες και δεν έχουν μικρά!
Το οποίο έχει μια λογική αφού 203 και 220/221 απασχολούν γύρω στα 14 οχήματα σύνολο + κάποιες εφεδρειες που θα κρατάνε πάμε στα 20 Ν1 τουλάχιστον που θα πρέπει να δεσμεύει το αμ/σιο
Το 203 παίρνει 6 αμάξια και τα 220/1 10. Όμως, το Ελληνικό έχει 111 Ν1. Και η δρομολόγηση του απαιτεί 82 περίπου Ν1 (120~3, 140~13, 154~3, 164~5, 165~2, 203~6, 206~5, 204~1, 220~10, 237~6, 250~4, Τοπικά Γλυφάδας~17, Β2~6, Χ97~1).
Από εφεδρείες δεν ξέρω τι κρατάνε αλλά πάνω από 10 οχήματα δεν πιστεύω να είναι. Οπότε μαζί με τις 5-6 GN που βγαίνουν πλέον σε 154, 164, 237 και τα 1-2 Solaris των Τ. Γλυφάδας πάμε στα 85 (μαζί με τις 10 εφεδρείες). Πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε καμιά 25αρια Ν1 με βλάβες. Εκτός και αν υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα, όπως στον Βοτανικό.