(18-04-2015, 01:29 AM)mercedes1988 Έγραψε: Προκάτοχος του Α12,Β12,Γ12 την εποχή της ΕΑΣ ποιες γραμμές ήταν?
Προκάτοχοι του Α12 ήταν οι γραμμές 723/734: Αθήνα-Φυλή που διέρχονταν από τη Λ.Φυλής και τερμάτιζαν στη Φυλή. (το 734 περνούσε μέσα από το Καματερό) Επίσης υπήρχαν ο γραμμές 709/710/711: Αθήνα-Άνω Λιόσια, που περνούσαν μέσω από τα Άνω Λιόσια (μέσω Αθηνών και Μητροπόλεως/Πάρνηθος) και μετά διαχωρίζονταν, με το 709 να ανεβαίνει την Πάρνηθος μέχρι τον Αγ.Γεώργιο, το 710 την Πίνδου μέχρι την Αλιάκμωνος και το 711 την Αχαρνών μέχρι τη στάση "3η Λίμνης". Όταν το '95 φτιάχτηκαν οι κορμοί, δημιουργήθηκαν τα Α12/Β12: Αθήνα-Άνω Λιόσια, με το Α12 να διέρχεται μέσα από τα Άνω Λιόσια (μέσω Αθηνών και Μητροπόλεως/Πάρνηθος) και το Β12 από Λ.Φυλής. Το τέρμα τους τοποθετήθηκε στην Πλ.Εθν.Αντιστάσεως, απ' όπου ξεκινούσαν τα τοπικά.
Τα 709/710 έγιναν αντίρροπα τοπικά Δροσούπολης και το 711 επεκτάθηκε ως τοπικό στις Εργ.Πολυκατοικίες του Μενιδίου πάλι ως κυκλικό, ενώ δημιουργήθηκε και το "αντίστροφό" του, το 712. Το 723 επίσης έγινε τοπικό με αφετηρία στην Πλ.Εθν.Αντιστάσεως. Μετά από μερικά χρόνια πεζοδρομήθηκε το κέντρο των Άνω Λιοσίων, με αποτέλεσμα να καταργηθεί το Α12 και να παραμείνει το Β12 ως μόνη σύνδεση με την Αθήνα, μέσω της Λ.Φυλής. Τελικά μετά από διαμαρτυρίες των κατοίκων της Φυλής, το 723 επεκτάθηκε μέχρι το κέντρο της Αθήνας, παίρνοντας τον αριθμό Α12, που είχε μείνει αχρησιμοποίητο μετά την κατάργηση της διέλευσης του κορμού από το κέντρο των Άνω Λιοσίων.
Το Γ12 είχε επί ΕΑΣ την ονομασία 716: Αθήνα-Αγ.Νικόλαος, με αφετηρία στη Β.Ουγκώ, μαζί με τα 701/704/720. Με τους κορμούς το '95 το 716 έγινε τοπικό στα Κάτω Πατήσια (μαζί με τα 701/704/720) αλλά λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης στη Στρ.Καλλάρη όπου ήταν αφετηρία πολλών γραμμών, τα 701/704 γίνονται κυκλικά στην Πλ.Αγ.Αναργύρων και το 720 επανέρχεται στην Αθήνα ως Γ10. Το 716 παραμένει παρ' όλα αυτά στα Κ.Πατήσια, όντας η μόνη πλέον γραμμή που συνδέει τον άξονα Λιοσίων/Δημοκρατίας με το σταθμό των ΗΣΑΠ.
Μετά από κάποια χρόνια δημιουργείται η νέα γραμμή-κορμός Γ12: Αθήνα-Ίλιον, με αφετηρία στη Μάρνη και τέρμα στην Πλατ.Ρίμινι, όπου σκόπευαν να δημιουργήσουν νέο κόμβο μετεπιβίβασης, αφού και τα 704/716 τροποποιούνται ώστε να διέρχονται από εκεί. Φυσικά το εγχείρημα στέφεται από παταγώδη αποτυχία και έτσι το 716 συνενώνεται με το Γ12, αφήνοντας τη διαδρομή στα Κάτω Πατήσια και δημιουργώντας το σημερινό Γ12. Για να καλυφθεί η διαδρομή στα Κάτω Πατήσια, επεκτείνεται ως εκεί το 735, που μέχρι τότε ήταν κυκλικό στην Πλ.Αγ.Αναργύρων.