01-04-2015, 12:56 AM
(31-03-2015, 10:06 PM)Citaro Έγραψε: https://leoforeia.gr/forum/showthread.ph...1#pid31001
Και για να ξαναθυμηθούμε τη συζήτηση περί πεπαλαιωμένου στόλου και τί θα γίνει όταν αποσυρθούν τα Ν1 και τα Renault, ιδού η επιβεβαίωση του προβλήματος:
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231396926
Το άρθρο αναφέρει αρκετές ανακρίβειες.
Τέλη του 2016 μόνο τα Ν1 πρέπει να αποσυρθούν, 225 οχήματα. Και αυτά μόνο από τον μεγάλο δακτύλιο. Δηλαδή μπορούν να κυκλοφορούν σε Τοπικά Γλυφάδας, 154 κ.α.
Τρόλεϊ δεν χρειάζεται να αποσυρθεί κανένα. Τα παλαιότερα Neoplan και Vanhool είναι του 1999, δηλαδή 16 ετών. Όμως, δεν χρειαζόμαστε επιπλέον. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στη αιχμή το πολύ 173 τρόλεϊ σε σύνολο 356 οχημάτων (ενεργά όμως νομίζω είναι κάπου στα 290). Δηλαδή σχεδόν τα μισά κάθονται μέσα.
Επίσης, όσον αφορά τις νταλίκες δεν χρειάζονται επιπλέον. Πολλές γραμμές λόγω επέκτασης του μετρό βγαίνουν άνετα με 12μετρα βλ. Α3, Α13, Β15, 154, 164 και αν λάβουμε υπόψιν ότι διαρκώς ανακατασκευάζονται τόσο GN όσο και Volvo δεν βλέπω νέα προμήθεια 18μετρων.
Τώρα, για τα Renault θεωρώ πως πρέπει έστω και λίγα να μείνουν ακόμα γιατί δεν φτάνουν τα Irisbus CNG και τα Citelis να καλύψουν τις βάρδιες των Λιοσίων και της Ανθούσας. Επιπλέον, είναι τα μόνα λεωφορεία που αν αποσυρθούν η μόνη πιθανότητα μεταπώλησης είναι για ...σκράπ, λόγω φυσικού αερίου. Γι' αυτό πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να μείνουν όσα αντέχουν μηχανικά και δεν σέρνονται ή μένουν από εδώ και 'κει τα οποία θα μπαίνουν σε "χαλαρές" γραμμές τύπου 404, 416, 712, 723 κ.α. Ακόμα, έχουν δαπανηθεί πολλά χρήματα για να έχουν αυτά τα αμαξοστάσια εγκαταστάσεις φυσικού αερίου και είναι κρίμα τελικά να έχουν πάλι diesel οχήματα.
(31-03-2015, 10:40 PM)Vasilis21 Έγραψε: Η τελευταία προμήθεια οχημάτων έγινε το 2006 λεει.Τα citelis το 2011 δεν ήρθαν?
Τα Citelis είναι του 2010. Επίσης, το 2009 ήρθαν τα Solaris και το 2010 τα 4 διόροφα B9TL.