(20-03-2015, 12:49 AM)ikarus260 Έγραψε: Τα νεκρά χιλιόμετρα, είναι κάτι το τραγικό, ειδικά όταν έχεις βάρδιες (κατσαρές συνήθως) που πιάνουν αμαξοστάσιο, πηγαίνουν αφετηρία ή τέρμα κενά, γίνονται κάποια δρομολόγια, και το όχημα πάει πάλι μέσα. Το μεσημέρι, σε κάποιες βάρδιες, επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό. Στο 608, δεν ξέρω πως, αλλά αρκετές βάρδιες του Ελληνικού σχολάνε Γαλάτσι, και της Ράλλη στου Ζωγράφου. Ρόλο παίζει και το από που ξεκινάει το όχημα δρομολόγια το πρωί...
Στο 608 (και σε άλλες μεγάλου μήκους γραμμές) δεν είναι καθόλου εύκολο πράγμα να "πετύχεις" να δρομολογήσεις το κάθε όχημα έτσι ώστε να σχολάει πιό κοντά στο αμαξοστάσιό του.
Παράδειγμα : Έστω ότι βγαίνει ένα όχημα από ΑΜ ΕΛΛ στις 05:00, πιάνει Ζωγράφου 05:30 - Γαλ 06:40 - Ζωγ 08:00 - Γαλ 09:20 - Ζωγ 11:00 (διάλειμμα) - Γαλ 12:20 - Ακαδημία 13:00 αλλαγή οδηγού- Ζωγ 13:40 - Γαλ 15:00 - Ζωγ 16:20 - Γαλ 17:55 (διάλειμμα) - Ζωγ 19:10. Θα φτάσει Γαλάτσι στις 20:20 και πρέπει να μπεί μέσα γιατί λήγει το 8ωρο του δεύτερου οδηγού. Πώς να το δρομολογήσεις ώστε να σχολάσει Ζωγράφου, αφού έτσι βγαίνουν οι χρόνοι διαδρομής; Να το σχολάσεις στου Ζωγράφου στις 19:05 που φτάνει από Γαλάτσι; Θα μπεί μέσα στις 19:40 και η βάρδια θα έχει συμπληρώσει μόνο 6:40 αντί για 8:00, αντίστοιχα θα χαθεί και ένα δρομολόγιο.
Και επειδή στη γραμμή αυτή έτσι είναι οι χρόνοι διαδρομής (1:15 - 1:20), αναγκαστικά το όχημα που ξεκινάει το πρωϊ από Γαλάτσι θα σχολάσει Ζωγράφου, και το όχημα που ξεκινάει από Ζωγράφου θα σχολάσει Γαλάτσι.
Το σκηνικό αλλάζει μόνο στα οχήματα που κάθονται έξω 20 ώρες (και δουλεύουν με 2,5 βάρδιες, δύο κανονικές οκτάωρες και μία κατσαρή τετράωρη). Στο παραπάνω παράδειγμα, αν η βάρδια που αναλαμβάνει στις 13:00 από Ακαδημία είναι κατσαρή, θα κάνει και το δρομολόγιο των 16:20 από Ζωγράφου μέχρι Πανεπιστημίου (16:45) και η δρομολόγηση της απογευματινής βάρδιας θα είναι : Γαλ 17:55 - Ζωγ 19:10 - Γαλ 20:25 - Ζωγ 21:40 - Γαλ 22:55 άφιξη Ζωγράφου 23:50 και εισαγωγή Ελληνικό 00:20.