20-03-2015, 12:49 AM
Απ'όσα βλέπω, γίνονται φιλότιμες προσπάθειες για να βγούν στην κυκλοφορία οχήματα που ακινητούν. Όμως, δυστυχώς, δεν είναι πάντα εύκολο... Για να γίνει αυτό, μπορεί να χρειάζονται από λάστιχα, μέχρι σασμάν. Τα νεκρά χιλιόμετρα, είναι κάτι το τραγικό, ειδικά όταν έχεις βάρδιες (κατσαρές συνήθως) που πιάνουν αμαξοστάσιο, πηγαίνουν αφετηρία ή τέρμα κενά, γίνονται κάποια δρομολόγια, και το όχημα πάει πάλι μέσα. Το μεσημέρι, σε κάποιες βάρδιες, επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό. Στο 608, δεν ξέρω πως, αλλά αρκετές βάρδιες του Ελληνικού σχολάνε Γαλάτσι, και της Ράλλη στου Ζωγράφου. Ρόλο παίζει και το από που ξεκινάει το όχημα δρομολόγια το πρωί...
(19-03-2015, 02:50 PM)pvuccino Έγραψε: Αυτο που εννοούσα φυσικά είναι μαζί με τις νταλίκες να φύγουνε και όσες γραμμές είναι πιο κοντά στη Ράλλη, δηλαδή τα 608/Α5/040/250 και ίσως το 550 για να μην έχουμε και τόσα νεκρά χιλιόμετρα. Αλλά δεν ξέρω αν χωράνε τόσες νταλίκες εκεί, θα πρέπει να φύγουν μάλλον όλα τα 12μετρα να πάνε Βοτανικό που πάλι δεν ξέρω αν χωράνε. Και εν πάσει περιπτώσει, το είπα με το σκεπτικό ότι τώρα με το Μετρό στο Ελληνικό, υπάρχει περίσσευμα σε νταλίκες στο Ελληνικό (ειδικά αν πάρει 12μετρο το Α3) και η Ράλλη έχει έλλειμα. Όσο για τις "Σόμπες" της Ράλλη που κάθονται, φαντάζομαι ότι αν μπορούσαν να τις επισκευάσουν θα το είχαν κάνει ήδη.
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár