15-02-2015, 02:42 AM
(14-02-2015, 12:09 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: To 206 έχει κατά περίπου 100 μ. μικρότερη διαδρομή σε σχέση με το 250!
Μήκος κυκλικής διαδρομής 206 = ~ 8.600μ.
Μήκος κυκλικής διαδρομής 250 = ~ 8.700μ.
(Πηγή: Σχέδιο σύμβασης παροχής συγκοινωνιακού έργου ΟΑΣΑ - ΟΣΥ)
Δεν έχει τόσο σημασία πόσο είναι το μήκος κάθε γραμμής όσο πόσα δρομολόγια βγάζει σε κάθε βάρδια.
Για παράδειγμα, σε μια 8άωρη βάρδια Καθημερινής το 250 με χρόνο διαδρομής 36' κάνει περίπου 13 δρομολόγια, δηλαδή 113,1 χλμ. Στον ίδιο χρόνο το 206 με χρόνο διαδρομής 54' κάνει περίπου 8,5 δρομολόγια, δηλαδή 73,1 χλμ.
Αντίθετο παράδειγμα το παλιό 114 και το 140.
114: 24,4 χλμ κύκλος
140: 56,8 χλμ κύκλος
Σε ένα 8ωρο το όχημα που δούλευε 114 είχε κάνει 7,5 δρομολόγια (βάζοντας 30' διάλειμμα) έχοντας διανύσει 170,8 χλμ. ενώ το 140 κάνει περίπου 2 δρομολόγια και διανύει 113,6 χλμ.
(14-02-2015, 12:22 AM)ikarus260 Έγραψε: Κι άμα ανήκει στο κύκλωμα που έχει το 250? Κάθε μέρα να μετράει, επί 2 μήνες... Νησάφι πια! Το 910, από τότε που "γύρισε", το έχω δεί αεροδρόμια. Δεν νομίζω να μετράει... Είναι εφεδρικό βέβαια.... (Δεν ανήκει σε κύκλωμα).
Το #226 νομίζω είναι εφέδρικο. Τα Ν1 Ελληνικού που είναι σε κύκλωμα πρέπει να είναι μέχρι κάπου το #160 και μπαίνουν συνήθως στα 140, 206, 235 και 250. Τα μεγαλύτερα νούμερα (#160 και πάνω) κυκλοφορούν στα Τοπικά Γλυφάδας και στα 154, 164, 237, Α3 (όποτε παίρνει 12μετρο) που κανονικά βγάζουν 18μετρα. Φυσικά, μπαίνουν και σε 140, 206, 250 αλλά όχι συστηματικά όπως στα παραπάνω.
Τα Αεροδροόμια δεν έχουν στάνταρ οχήματα αλλά πρακτικά παίνρνουν τα #869 - #920 οπότε λογικό είναι να πηγαίνει Αεροδρόμιο.