10-02-2015, 05:50 PM
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 12 δεν νομίζω πως χρειάζεται πλέον ενίσχυση καθώς σχεδόν όλοι προτιμούν το μετρό.
Το 12 θα πρέπει να καλύψει μόνο του τον Κολωνό, καθώς και να αποτελέσει την οδική εναλλακτική του μετρό (που ακολουθεί διαφορετική πορεία) - δεν έχει σχέση πχ με το Α3 στη Βουλιαγμένης, που πηγαίνει παράλληλα με το μετρο, και στα κομμάτια που διαφοροποιείται η περιοχή είναι σχεδόν ακατοίκητη (αν εξαιρέσεις τους ... μόνιμους κατοίκους Α' Νεκροταφείου οι οποίοι όμως μάλλον δεν χρειάζονται πια τα λεωφορεία).
Δεν είπα ότι πρέπει να προστεθεί η συχνότητα του Α13 (που κι αυτή υπερβολική είναι στη Λένορμαν) αλλά να γίνει κάτι ενδιάμεσο. Πχ μια χρονοαπόσταση 7' στην αιχμή, 8-10' μέσα στη μέρα και 15'-20' στα άκρα και την Κυριακή είναι κάτι λογικό και εφικτό.
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στην Αχαρνών αν το 6 ενισχυόταν στα 5'-6' στην αιχμή θα μπορούσε να κοπεί και το Β9 στα Άνω Πατήσια. Πιστεύω ότι έτσι εξυπηρετείται καλύτερα η Αχαρνών, καθώς θα έχει μια μόνο γραμμή με πυκνές χρονοαποστάσεις έναντι των σημερινών ασυντόνιστων 6/Β9/Γ9, και θα προωθείται περισσότερος κόσμος από Ν. Φιλαδέλφεια/Μεταμόρφωση προς τον ΗΣΑΠ αντί της οδικής σύνδεσης από την Αχαρνών.
Το Β9 είναι κορμός και, ως τέτοιος, έχει το δικό του ρόλο, δηλ. την διασύνδεση κύριων οδικών αξόνων και περιοχών που στερούνται ΜΣΤ με την Αθήνα. Δεν μπορείς να "σπάσεις" τη διαδρομή στα Κ. Πατήσια (όπως και δεν μπορείς να σπάσεις το Α8 στα Άνω Πατήσια, που θα ήταν ακόμη πιό εύκολο, δεδομένου ότι από εκεί περνάνε και σήμερα ήδη αρκετά τρόλλεϋ).
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Ιλίσια όντως δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά είτε είναι Ελληνικό είτε Ανθούσα. Αυτο που σίγουρα πρέπει να γυρίσει Ελληνικό είναι το 203. Εν ανάγκη η Ανθούσα μπορεί να το ανταλλάξει με το 235.
Αν και θα έπρεπε να διαφωνήσω για την τράμπα 203/235 λόγω χωρητικότητας των CNG, εν τούτοις συμφωνώ απόλυτα διότι, απλούστατα, η Ανθούσα μπορεί να φιλοτιμηθεί και να ...επανδρώσει επιτέλους καμιά βάρδια στο έρμο το 235 και έτσι, να αυξήσει τη χωρητικότητά του με την απλή μέθοδο της ... ορθής δρομολόγησης. Μπας και αποκτήσουμε ξανά συγκοινωνία μετά τις 3 το μεσημέρι.
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα 406/7 έχουν ικανοποιητικές πληρότητες και ειδικά αν επαληθευτεί δημοσιεύμα που έλεγε ότι ο ΟΑΣΑ εξετάζει κατάργηση του τμήματος του Τσακού του Β5 τα 406/7 πρέπει να ενισχυθούν και να πάρουν μόνο 12μετρα.
Άντε πάλι με τον Τσακό ... 20 χρόνια κλείνω στην Αθήνα και έχω δει ίσα με 10 φορές να μπαίνει και να βγαίνει το Β5. Διαφωνώ με την κατάργηση του Β5, απλούστατα διότι οι τοπικές γραμμές θα είναι κακοδρομολογημένες (όπως πάμπολλες φορές έγινε - θυμίζω κάτι ... 417, 480)
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Mε απόσυρση των Ν1 και των Renault μένουμε με 1449 οχήματα, τα οποία δεδομένης της σημερινής δρομολόγησης επαρκούν. Με δεδομένο ότι επίσημα βγαίνουν περίπου 1275 οχήματα στην αιχμή και 10% εφεδρεία χρειαζόμαστε 1403 οχήματα.
Καλό είναι κάποια στιγμή να γίνουν σκέψεις να αυξηθούν τα δρομολόγια. Ήδη οι χαμηλές τιμές της βενζίνης έχουν προκαλέσεις αύξηση της κυκλοφορίας των ΙΧ, με συνέπεια να μην "βγαίνουν" οι δρομολογιακοί χρόνοι σε πολλές γραμμές (που σχεδιάστηκαν και μετρήθηκαν στην πολύ οξεία κρίση 2011/2012). Άρα δεν μπορούμε να παραμένουμε σε αυτό το νούμερο οχημάτων, γιατί απλά το κάθε όχημα παράγει λιγότερο έργο απ' ότι πριν 2 χρόνια.
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Άλλωστε, αν δεν αλλάξει κάτι το δίμηνο Μάρτιου-Απριλίου θα εφαρμοστούν οι αλλαγές σε Δυτικά και Ανατολικά προάστια που θα εξοικονομήσουν και άλλα οχήματα.
Τί ξέρεις και δεν μας λές;;;;;
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Ιrisbus αερίου είναι σίγουρο ότι ήταν 121 αρχικά; Γιατί οι αριθμοί παρμπρίζ που έχουν είναι #871-#993, δηλαδή 123 οχήματα.
Είχαν καεί 2 με το καλημέρα, μου φαίνεται (κάτι με την τροφοδοσία γινόταν - υπερθέρμανση υλικού)