09-02-2015, 08:45 PM
(09-02-2015, 06:25 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι μόνο το σύρμα και οι κολώνες. Είναι και οι υποσταθμοί της ΔΕΗ, είναι και οι διακλαδώσεις (ψαλίδια) που το καθένα έχει 6-7.000 ευρώ.
Έχουν γίνει πολλές σπατάλες και πολλές αμφίβολης ανταποδοτικότητας επεκτάσεις δικτύου. Πχ ακόμη απορω τί γυρεύει το δίκτυο στην Πετρούπολη και στο Ίλιον. Ξοδεύτηκαν τόσα λεφτά, για να γυροφέρνει ΕΝΑ όχημα ανά γραμμή τις Κυριακές. Ή η επέκταση του 19 από Πλ. Χαλανδρίου μέχρι το σταθμό Μετρό Χαλάνδρι, που εξυπηρετείται ανά 20 - 40 λεπτά και επικαλύπτεται από ένα σωρό λεωφορεία.
Όπως επίσης, παλαιές επεκτάσεις δικτύου έχουν πλέον απωλέσει το επιβατικό τους κοινό. Πχ η γραμμή 2 στο τμήμα από Πλ. Παγκρατίου μέχρι Καισαριανή.
Δεν είμαστε για επεκτάσεις, αλλά για ορθή χρήση του ήδη υφιστάμενου δικτύου. Ορθή χρήση σημαίνει τουλάχιστον 10 διελεύσεις την ώρα.
Σωστοτατος! το Break Even του κοστους χρησης τρολλευ σε συγκριση με το θερμικο γινεται μονο στην περιπτωση των πολλων οχηματων, και αυτο λογω του συνολικου κοστους.