Ο Σιτάρο με υπερκάλυψε στην πρόταση μου για τα τρόλλευ. Φυσικά η ιδέα δεν ήρθε ουρανοκατέβατη. Οι Ελβετοί κορόιδα είναι??? (από εκέι η σκέψη) Μόλις πρίν ένα μήνα η Γενεύη αποχαιρέτισε οριστικά τρόλλευ 32 χρονών και 27/28 χρονών (συνεχίζουν δεύτερη καρριέρα οι αγάπες μου σε βαλκανική χώρα)
(09-02-2015, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Κι όμως, έχει δίκιο ο TMantzas. Ο στόλος τρόλλεϋ ανέρχεται σε αριθμητικά 366. Επίσημα έχουν κοπεί γυρω στα 30 Neoplan, εικάζω πώς άλλα 30 είναι καννιβαλισμένα, άρα πάμε γύρω στα 300 οχήματα ενεργά (και τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να συμμαζευτούν, δεδομένου ότι ο κύκλος ζωής ενός τρόλλεϋ δεν είναι 23 χρόνια, αλλά μέχρι και 30). Από αυτά χρησιμοποιούνται σήμερα περί τα 180. Έχουμε, λοιπόν, περιθώριο να δρομολογήσουν άλλα 65-70 οχήματα τουλάχιστον, και να μείνει εφεδρία περίπου 50 οχήματα.280 είναι τα Ιρις πετρελαιου? Θυμόμουν 120...
Αν γίνει τρόλλεϋ το 049, θέλει 10 οχήματα και αντίστοιχο κέρδος σε λεωφορεία.
Επίσης, αν κοπεί το Α13, θα πρέπει να δρομολογηθεί το 12 με 6λεπτο στην αιχμή και θα χρειαστεί 5-6 οχήματα παραπάνω απ' ότι σήμερα, με κέρδος αντίστοιχο σε λεωφορεία.
Περιθώρια βλέπω επίσης στην Καλλιθέα. Σήμερα έχουμε 7-8 σκόρπιες διελεύσεις τρόλλεϋ στις γραμμές 1 και 5. Αν οι διελεύσεις γίνονταν ανά 5 λεπτά στην αιχμή (στο τμήμα Τζιζτιφιές - Συγγρού/Φιξ) θα μπορούσε να σταθεί το 040 με 10λεπτο αντί για 8λεπτο και με κέρδος 3 νταλίκες.
Και η Αχαρνών μπορεί να μπεί στο παιχνίδι με σοβαρή ενίσχυση του 6 στο 6λεπτο και αντίστοιχη τοπικοποίηση του Γ9. Όφελος 4 γκαζιέρες.
Οι λοιποί άξονες (Βασ. Σοφίας, Πατησίων, Κηφισίας) πράγματι δεν έχουν πλέον παράλληλη κυκλοφοριά λεωφορείων και τρόλλεϋ, αν εξαιρέσεις τους κορμούς (Α5, Α7, Α8, 550) που όμως δεν κόβονται γιατί έχουν ξεχωριστό ρόλο στο συγκοινωνιακό χάρτη. Άλλο βέβαια το γεγονός ότι οι γραμμές τρόλλεϋ που έχουν απομείνει θέλουν ενίσχυση (ειδικά στο Παγκράτι).
Με τα παραπάνω μέτρα θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν περίπου 22-23 λεωφορεία. Μικρός αριθμός μεν, αλλά δίνει ανάσα.
Οι γραμμές Ζωγράφου (220/1, 235, 250) δεν έχουν τρομερή διαφορά στα νεκρά χιλιόμετρα, είτε βγαίνουν από Ανθούσα είτε από Ελληνικό. Η διαδρομή από Α/Σ Ανθούσας- Μαραθώνος-Μεσογείων-Μιχαλακοπούλου-Άνω Ιλίσια είναι 15 χλμ. περίπου και καλύπτεται σε 30-35 λεπτά (νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ που γίνονται και οι περισσότερες εισαγωγές/εξαγωγές).
Η διαδρομή προς/από Α/Σ Ελληνικό γίνεται μέσω Ούλωφ Πάλμε - Υμηττού - Βουλιαγμένης. Πάνω-κάτω είναι τα ίδια χιλιόμετρα και οι άξονες αυτοί είναι κυκλοφοριακά κορεσμένοι, με συνέπεια να θέλει πάλι περίπου 30-35 λεπτά η διαδρομή από Α/Σ μέχρι Άνω Ιλίσια.
Η Ανθούσα σαφώς και χρειάζεται μίντι. Μην ξεχνάμε και τα τοπικά Κηφισιάς, που είναι πιό κοντά στην Ανθούσα παρά στο Βοτανικό. Δεν συζητάμε καν για 406/407/418/309 που, ενώ είναι δίπλα σχεδόν στο Α/Σ, παίρνουν οχήματα από Ελληνικό.
Όσο για το συνολικό αριθμό οχήματων, έχω την εξής παρατήρηση :
Έχουμε 1864, όπως λές. Αφαιρούμε τα 225 Ν1 και πάμε στα 1639. Τις γκαζιέρες Renault δεν πρέπει να τις αφαιρέσουμε κι αυτές σε 2-3 χρόνια; Αφού είναι "τελειωμένες". Πάμε λοιπόν σε 1450 οχήματα το 2017, αν δεν γίνει κάποια αγορά (που δεν διαφαίνεται) εκ των οποίων χονδρικά :
- 200 γκαζιέρες 7ετίας Citelis.
- 100 γκαζιέρες 12ετίας Iris.
- 280 12μετρα Diesel 12ετίας Iris.
- 250 12μετρα Diesel 17ετίας EΛΒΟ.
- 200 midi 8ετίας Solaris.
- 100 midi 17ετίας Νeoplan
- 120 18μετρα 8ετίας Solaris.
- 60 18μετρα 17eτίας Volvo.
- 120 18μετρα 18ετίας GN.
+ άλλα 20 οχήματα τα οποία θα κοπούν για διάφορες αιτίες.
Τα 12μετρα μου βγαίνουν 830. Φτάνουν, άραγε;;
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Υou can see my videos : στο/at TMantzas