09-02-2015, 01:39 PM
(09-02-2015, 01:23 PM)AquaSonic Έγραψε: Απο κει και περα, ο στολος ειναι περιορισμενος και οντως 60 παραπανω οχηματα θα βοηθουσαν την κατασταση. Η επεκταση ενος δικτυου ομως για τρολλευ δεν ειναι και φτηνη διαδικασια.
Οσο για τις γκαζιερες, μια ανακατασκευη ποσο θα κοστιζε; Θελω να πω, αν αξιζει για τις νταλικες, γιατι οχι και για τα 12μετρα;
1. Αφ' ενός δεν είναι φτηνό πράγμα το να φτιάχνεις δίκτυο. Αφ' ετέρου είναι ακόμη ακριβότερο το να συντηρείς εναέριο δίκτυο για να περνάει ... ένα τρόλλεϋ στο εικοσάλεπτο (πχ. Ακαδημίας, Πετράλωνα, Πολύγωνο, Μοσχάτο, κλάδοι Παγκρατίου, Συγγρού/Βασ.Κωνσταντίνου). Άρα συμφωνούμε στο να γίνει σωστή εκμετάλλευση του σύρματος, όπου αυτό κρέμεται.
2. Το πρόβλημα με τις γκαζιέρες είναι ότι έχουν καλό αμάξωμα για 15ετίας, καλό εσωτερικό αλλά διαλυμένους κινητήρες. Να ανακατασκευάσεις κινητήρα; Να αγοράσεις καινούργιο; Θα σου βγεί τρεις φορές περισσότερα απ' ότι αξίζει το λεωφορείο. Ενώ στα ΕΛΒΟ (που μπαίνουν για ανακατασκευή) το πράγμα είναι αντίστροφο : Σάπιο αμάξωμα, διαλυμένο εσωτερικό αλλά κινητήρας ΣΚΥΛΙ. Η εργασία που γίνεται (ξεσάπισμα, αλλαγή λαμαρινών, δοκών, βαφή κλπ.) στοιχίζει πολύ λιγότερο, δεν θέλει εξειδικευμένα ανταλλακτικά και δεν θέλει καν εξωτερικό συνεργείο.
3. Θεωρώ πώς οι γκαζιέρες πρέπει να πεταχτούν έτσι όπως είναι. Αυτό που δεν έπερεπε να γίνει ήταν ο παροπλισμός των 12μετρων Neoplan (οι ...μαούνες).