09-02-2015, 10:54 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-02-2015, 11:04 AM από marios.ilioupoli.)
(09-02-2015, 12:06 AM)TMantzas Έγραψε: @Citaro η λύση είναι στα τρόλλευ και τα νεώτερα οχήματα. Ότι δεν μπορεί να καλυφθεί να μπεί τρόλλευ. Αλληλοεπικάλυψη δικτύου. Η ΟΣΥ είναι ενιαία εταιρεία οπότε πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο οι οδηγοί να εκπαιδευτούν και για τα τρόλλευ.
Ερώτηση 1η: Πέρα από το 049, έχει μείνει γραμμή της Αθήνας που να υπάρχει δίκτυο πάνω στη διαδρομή της και να μην έχει γίνει τρόλεϊ; Προσωπικά δε μου έρχεται στο μυαλό άλλη. Αν έχει κάποιος άλλος υπόψιν του κάτι, ας το επισημάνει!
Ερώτηση 2η: Έχουμε τόσο μεγάλη άνεση σε αριθμό τρόλεϊ, ώστε να λέμε ότι να πάρουν και άλλες γραμμές; Γιατί αν και το 049 βγαίνει από ηλεκτροκίνητα και αν -λεμέ ΑΝ- επιβεβαιωθούν οι φήμες του facebook ότι οδεύει προς τοπικοποίηση το Α13, οπότε θα υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης του 12, τι διαθέσιμος στόλος μένει;
(09-02-2015, 01:52 AM)georgio Έγραψε: Επίσης το 250 δεν μπορει να εχει όλο νταλίκες γιατί πρωτον δεν χωράνε στη ρεμίζα και δεύτερον δεν ξερω τι θα γινόταν αν συναντιόντουσαν 2 νταλίκες στην Ευφρονίου (μια στην Ανοδο και μια στην Κάθοδο). Εδω τα 12μετρα δυσκολεύονται..
Νομίζω ότι ένα πρωί είχε τύχει να είμαι σε GN προς Πανεπιστημιούπολη και στην άλλη κατεύθυνση να περνάει το αρθρωτό Solaris του Ε90 και δε θυμάμαι να υπήρξε δυσκολία. Το πρόβλημα υπάρχει χαμηλά στην Ευφρονίου, στη διασταύρωση με τη Βασ. Αλεξάνδρου, αλλά εκεί τη λύση να τη δώσει η απομάκρυνση των σταθμευμένων.
Αν το 250 είχε επάνδρωση από αρθρωτά και άρα θα είχε μικρότερες απώλειες στο χρόνο εκτέλεσης δρομολογίου, θα γίνονταν πιο αξιόπιστο και θα ανακούφιζε ελαφρά και τις γραμμές των Άνω Ιλισίων (220/221) και του Ζωγράφου (235, 608), που καλούνται να σηκώσουν όλο το βάρος.