08-02-2015, 05:12 PM
(08-02-2015, 02:46 AM)mercedes elbo Έγραψε: Πέρα όμως από το ότι το Ελληνικό, μαζί με την Ράλλη, είναι τα χειρότερα αμαξοστάσια από άποψης επάνδρωσης βαρδιών συνεχίζει να υπάρχει ένας απίστευτος παραλογισμός στην κατανομή των γραμμών στην Ανθούσα και το Ελληνικό. Η Ανθούσα βγάζει οχήματα στα Ιλίσια (220/1) και στον Βύρωνα ( 203) ενώ τα οχήματα του Ελληνικού πάνε μέχρι το Κορωπί (309), τον Χολαργό (418), τον Γέρακα (406), το Νομισματοκοπείο ή την Δουκ. Πλακεντίας (407), την Ανθούσα (Α5) και μερικά ακόμα και στην Αρτέμιδα (304/5/16).
Αν όλα τα παραπάνω βγαίναν από τα αντίθετα αμαξοστάσια από ότι βγαίνουν σήμερα και θα είχαμε γλιτώσει ένα κάρο νεκρά οχηματοχιλιόμετρα και σε κάθε βάρδια θα κερδίζαμε ένα δρομολόγιο επιπλέον.
Ο παραλογισμός αυτός οφείλεται στο μεγάλο πρόβλημα που λέγεται ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ. Όταν άρχισε να επεκτείνεται ο στόλος φυσικού αερίου, υπήρχε πρόβλεψη να μπορέσει να λειτουργήσει έστω ένα αμαξοστάσιο εντός της Αθήνας με εγκαταστάσεις ανεφοδιασμού. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και έτσι έχουμε σήμερα κοντά στα 600 οχήματα που πρέπει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να βγαίνουν από τα Α/Σ Άνω Λιοσίων και Ανθούσας, καθώς αυτά είναι - τυπικά - ΕΚΤΟΣ Αθήνας και εκεί επετράπη η εγκατάσταση αντλιών. Με συνέπεια αυτά τα αμαξοστάσια να έχουν "μπουκώσει" και να μην χωράνε άλλους τύπους οχημάτων.
Αυτά τα 600 οχήματα, λοιπόν, είναι όλα 12μετρα. Έλα όμως που οι γύρω περιοχές των αμαξοστασίων δεν τα χρειάζονται, ενώ η κεντρική Αθήνα (που τα χρειάζεται) έχει ξεμείνει με αμαξοστάσια που φιλοξενούν οχήματα ντήζελ 15-20 ετών, που πλέον ρυπαίνουν πολύ.
Έτσι προκύπτει η παράλογη δρομολόγηση. Μακάρι να χωρούσαν καμιά πενηνταριά μίντι στην Ανθούσα καθώς και 20-25 νταλίκες, ώστε να μπορούσε να εξυπηρετήσει τις γραμμές των γύρω προαστίων και τα Α5 - 305/304. Και αντίστροφα, να έδιωχνε 80-100 οχήματα φυσικού αερίου προς τα άλλα αμαξοστάσια (Βοτανικό, Ελληνικό) για να μπορούν να βγαίνουν οι γραμμές της Αθήνας (πχ 203, 220/1) από πιό κοντινά σημεία και με καθαρότερα οχήματα.
Θυμίζω ότι υπάρχει μείζον ζήτημα με τα Ν1. Είναι στα τελευταια τους, βγάζουν προβλήματα και όμως σηκώνουν μόνα τους ένα σωρό γραμμές. Ενδεικτικά μου έρχονται - από Ελληνικό: 164, Β2, 235, 204, 237, 141, 140, 250, 206, Τοπικά Γλυφάδας.
- όλες οι γραμμές από Μπραχαμι : 109, 112, 218, 131, 217/29, 219, 106/26, 136/7
Σε όλες αυτές τις γραμμές θα έπρεπε να μοιραστούν γκαζιέρες και πολύ θα μ' ενδιέφερε να μάθω τί θα γίνει σε 2 χρόνια που αναγκαστικά πρέπει τα Ν1 να αποσυρθούν λόγω 23ετίας.