(04-02-2015, 02:24 PM)Citaro Έγραψε: Άραγε, θα ήταν τόσο δύσκολο να μεταφερθούν από το Α/Σ Άνω Λιοσίων άλλα 13 οχήματα που να ανατεθούν αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση της ως άνω γραμμής (220/1) ?Δεν μπορει να τα ξαναπαρει το Ελληνικο τα 220/1?
Είναι αδιαμφισβήτητα η πιό "βαριά" γραμμή της Ανθούσας και εξυπηρετείται από ακατάλληλα οχήματα. Τα Iris και τα Renault σε συνθήκες απόλυτης πληρότητας μεταφέρουν περίπου 80 άτομα (τα έχω μετρήσει άπειρες φορές). Παραπάνω ΔΕΝ μπαίνουν λόγω κακής χωροταξίας στο εσωτερικό των οχημάτων αυτών. Αντίθετα, ένα Ν1 ή Ν2 μπορεί να μεταφέρει τουλάχιστον άλλους 10 όρθιους. Ένα νούμερο που στη γραμμή Άνω Ιλισίων είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά - τόσοι είναι περίπου οι επιβάτες που εγκαταλείπονται στις ώρες αιχμής στον Ευαγγελισμό ή στην 3η Ιλισίων (τελευταίες σημαντικές στάσεις επιβίβασης) λόγω υπερφόρτωσης.
Τα Citelis δεν φτάνουν βέβαια σε χώρους τα Ν1 αλλά, λόγω του ότι έχουν μονές καρέκλες στο ενδιάμεσο 1ης και 2η πόρτας, κατανέμονται καλύτερα οι επιβάτες.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο