29-01-2015, 03:03 AM
(29-01-2015, 02:50 AM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, προφανώς, όπως είπα και παραπάνω, κανείς δεν θα βγάλει νταλίκα, ενώ σηκώνεται ο κόσμος με τα μικρά! Δεν υπάρχει λόγος (όπως κόπηκαν και από το 154 άλλωστε, από τον Άγ.Δημήτριο ακόμα!)
Αν κάποιος θέλει, ντε και καλά να βγάλει Ν1 στο 101 και να έχει τα στροφιλίκια με το μεγάλο, ας το γευτεί, ο απογευματινός θα τον βρίζει! (όπως και στο ΑΜ ΒΟΤ)
Η δρομολόγηση του ΒΕ15 ανέκαθεν, και προ ΑΜ ΛΙΟ, ήταν μεικτή Αρθρωτά-Κανονικά, λόγω του Ε15. Έχει βάρδιες και το Γ' στο ΒΕ15, αλλά τι να λέει?! Και η Κηπούπολη και το 421 στο Β' είναι και βγαίνουν με Ν2 και με Iris!!! Εδώ δεν υπάρχουν νταλίκες για την Κηφισιά, στο φάντασμα που ανεβάζει 2 άτομα θα μπούνε?! Βάση προγραμματισμού απλά, και κατανομής βαρδιών στα κυκλώματα βάση των ατόμων που τα επανδρώνουν, έχει μείνει στις νταλίκες (όπως ήταν και το Γ5 στο Α' κύκλωμα επί ΑΜ ΑΝΘ, και έβλεπες μια φορά το δίμηνο μια νταλίκα! ;-) )
Με τα κυκλώματα του ΑΜ ΕΛΛ, δεν έχω ιδιαίτερη επαφή τελευταία (ειδικά μετά τις τροποποιήσεις στα Τ.ΓΛΥ), αλλά πρέπει να είναι 7. Θα το ρωτήσω όμως..!
Στα 164, Β2 δεν υπάρχει ιδιαίτερο θέμα. Στο 154 από τον Ιούλιο του 2013 που άνοιξε η επέκταση του μετρό έχει πέσει κατακόρυφα η επιβατική του κίνηση οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Το 237 όμως πλέον, που κόπηκε το 218 στην Δάφνη, δεν είναι λίγες οι φορές που πάει σαρδελοποίημενο με τα Ν1. Και όπως σωστά επισήμανε ο georgio προηγουμένως το Α3 είναι 9/10 μόνο με νταλίκες ενώ δεν τις χρειάζεται.
Άμα μπορείς ψάξτο.