(29-01-2015, 01:26 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο Ελληνικό τα 237, 164 και Β2 έχουν μόνιμα 12μετρα πλέον ακόμα και την Κυριακή που δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν διαθέσιμες GN. Αλλά ακόμα και τις Καθημερινές το Ελληνικό βγάζει λίγα αρθρωτά αναλογικά με αυτά που έχει και δεν νομίζω να είναι πια τόσα τα αμάξια που κάθονται μέσα με βλάβες. Με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να βγάζει περίπου 110-120 στην αιχμή την στιγμή που διαθέτει 180. Από την άλλη δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να βλέπουμε Ν1 σε γραμμές που μπαίνουν μόνο Solaris όπως τα 101, 142 και 155.Ναι, προφανώς, όπως είπα και παραπάνω, κανείς δεν θα βγάλει νταλίκα, ενώ σηκώνεται ο κόσμος με τα μικρά! Δεν υπάρχει λόγος (όπως κόπηκαν και από το 154 άλλωστε, από τον Άγ.Δημήτριο ακόμα!)
Για το Β15 η σύμβαση ΟΑΣΑ-ΟΣΥ έλεγε Αρθρωτά και Κανονικά (τα Κανονικά λόγικα επειδή είναι και τα Λιόσια στην γραμμή) και επιπλέον στο Β' Κύκλωμα που ανήκει θα έπρεπε κανονικά να παίρνει νταλίκες, άσχετα αν δεν τις χρειάζεται.
Υ.Γ. Ξέρεις πως είναι, έστω και θεωρητικά, τα κυκλώματα του Ελληνικού?
Αν κάποιος θέλει, ντε και καλά να βγάλει Ν1 στο 101 και να έχει τα στροφιλίκια με το μεγάλο, ας το γευτεί, ο απογευματινός θα τον βρίζει! (όπως και στο ΑΜ ΒΟΤ)
Η δρομολόγηση του ΒΕ15 ανέκαθεν, και προ ΑΜ ΛΙΟ, ήταν μεικτή Αρθρωτά-Κανονικά, λόγω του Ε15. Έχει βάρδιες και το Γ' στο ΒΕ15, αλλά τι να λέει?! Και η Κηπούπολη και το 421 στο Β' είναι και βγαίνουν με Ν2 και με Iris!!! Εδώ δεν υπάρχουν νταλίκες για την Κηφισιά, στο φάντασμα που ανεβάζει 2 άτομα θα μπούνε?! Βάση προγραμματισμού απλά, και κατανομής βαρδιών στα κυκλώματα βάση των ατόμων που τα επανδρώνουν, έχει μείνει στις νταλίκες (όπως ήταν και το Γ5 στο Α' κύκλωμα επί ΑΜ ΑΝΘ, και έβλεπες μια φορά το δίμηνο μια νταλίκα! ;-) )
Με τα κυκλώματα του ΑΜ ΕΛΛ, δεν έχω ιδιαίτερη επαφή τελευταία (ειδικά μετά τις τροποποιήσεις στα Τ.ΓΛΥ), αλλά πρέπει να είναι 7. Θα το ρωτήσω όμως..!
(29-01-2015, 02:44 AM)georgio Έγραψε: Έχουμε ξαναπει το 250 πλεον έχει ΕΥΤΥΧΩΣ πλήρη δρομολόγηση καθημερινά. 5 το πρωι 3 το απογευμα. Προφανως και η μια νταλίκα που όποτε βάζουν( χωρις να λείπει λεωφορειο, μονο την Παρασκ ήταν το μοναδικό όχημα αλλα εκεί διακαιολογείται) δεν έχει νόημα όπως λέει ο Citaro αλλά προτιμούν να τις έχουν στο Α3!Με το σκεπτικό της κάλυψης του επιβατικού κοινού από τις απόντες βάρδιες, ξεκίνησαν οι νταλίκες στο 250 και έκτοτε, ακόμα και αν είναι πλήρως επανδρωμένο, αφού έπιασε, βγάζουν, αν υπάρχουν (άλλωστε τα αμάξια του βγαίνουν αργά). Δεν λείπει βάρδια μετά τις 3, απλά το 4ο αμάξι είναι μόνο πρωινή βάρδια και σχολάει (τελευταίο δρομ 1410 Πανεπ, ΣΧ.ΑΦ)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''