29-01-2015, 02:34 AM
(28-01-2015, 05:29 PM)Citaro Έγραψε: Kατ' αρχήν ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τα δίπορτα. Είχα μείνει όμως στο ότι τα έχει η Ράλλη και γι αυτό παραξενευόμουν που τα βλέπω πού και πού στο 813.Για να διατηρηθούν οι ισορροπίες σε κάθε εργασιακό περιβάλλον, καλό είναι να γίνονται αμοιβαίες υποχωρήσεις. Δεν διαφωνώ στο πως φαίνεται, έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά θα σου απαντήσω και την άλλη πλευρά! ;-)
Τώρα, όσον αφορα το θέμα με την επιλογή οχημάτων, να μου επιτρέψεις να χαρακτηρίσω τον τρόπο λειτουργίας του γρ. κίνησης ως "μπανανία" για τους εξής λόγους :
1) Σαφώς και είναι καταρχήν λογικό, αν σου ζητήσει ο οδηγός Solaris 18m αντί για Volvo 18m, να του δώσουν αν υπάρχει διαθέσιμο. Όμως, δεν θα πρεπε να γίνεται κάποια κατανομή χιλιομέτρων ανά όχημα; Δηλαδή, επειδή έχουμε 5 Solaris να κάθονται την Κυριακή, αντί να τα "ξεκουράσουμε", τα βγάζουμε στο δρόμο για να τα διαλύσουμε τελείως; Αντί να πάρουμε το Volvo που ούτως ή άλλως τα' φαγε τα ψωμιά του;
2) Αν ο οδηγός αντί για 12μετρο ζητάει 18μετρο, δεν πρέπει να συνυπολογίσει το γρ. κινήσεως το καύσιμο που θα σπαταλήσει; Διότι όφελος δεν θα υπάρξει στη δρομολόγηση. Μια γραμμή ΕΙΤΕ είναι 18μετρη ΕΙΤΕ είναι 12μετρη. Αν έχεις δρομολογημένα 5 12μετρα που ασφυκτιούν, δεν θα σε σώσει η μία νταλίκα που θα βγάλεις. Δε βλεπετε τί γίνεται στο 250; Έχουν 3-4 Ν1 και (που και που) καμιά νταλίκα. Και τί πρόσφερε; Απλά, κάποιοι τυχεροί, μια στο σαραντάλεπτο, θα εξυπηρετηθούν καλύτερα, ενώ οι λοιπόι που χρησιμοποιούν τα άλλα δρομολόγια, θα πάνε σαν σαρδέλες ή θα μείνουν απ' έξω.
3) Το να προβλέπεται να βγεί όμως 18μετρο, να υπάρχει 18μετρο, αλλά να μην ...θέλει ο οδηγός το 18μετρο, είναι κάτι που δεν το δέχομαι και αν γίνεται, είναι για σφαλιάρες αυτοί που το επιτρέπουν. Θα υπομείνει με λίγα λόγια ο επιβάτης το σαρδελοκούτι, ενώ έπρεπε (και μπορούσε) να έρθει 18μετρο;; Πόσες φορές δεν έχουμε σιχτιρίσει σε κάτι γραμμές σαν το 049 ή το ΒΓ18, που ενώ είναι να έρθει νταλίκα, ξαφνικά σκάει μύτη ένα ...Ίρις που δεν χωράει ούτε τους μισούς;;
1) Συγκεκριμένα, για το παράδειγμα που έφερες το ΑΜ ΡΑΛ Κυρ, επανδρώνει το Α' κύκλωμα (Πειραιάς) καθώς και τα Αεροδρόμια με τα προγραμματισμένα Solaris και έπειτα μόνο στο Γ' (A7-B9-B5) έχει την επιλογή να ''ξεκουράσει'' τα Solaris με Volvo, διότι στο Β' βγάζει μόνο Volvo (AB10-B12). Έχει μια βάση αυτό που λες, αλλά (και να επέμβει ο ειδικός παρακαλώ!!) κανείς δεν προτιμάει Κυριακή να δουλεύει με Volvo, από την στιγμή που μπορεί να δουλέψει πολύ πιο ξεκούραστα με Solaris (όπως αντίστοιχα στο ΑΜ ΑΝΘ με τις παλιές και τις καινούργιες γκαζιέρες). Θέμα χιλιομέτρων δεν υπάρχει, οπότε δεν αποτελεί προτεραιότητα!
2) Συγκεκριμένα (ξανά), στο παράδειγμα με το 250, το ΑΜ ΕΛΛ βγάζει τις νταλίκες, γιατί κόβει καμιά παραπάνω βάρδια (πχ 2 το πρωί, συν τα 4 δρομ του 206), για να σηκωθεί με τα (τουλάχιστον) 16λεπτα! Σε κάθε περίπτωση (ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω και εγώ), έστω και αυτοί οι τυχεροί στα 10 δρομολόγια που θα κάνουν, θα τύχουν καλύτερης εξυπηρέτησης, χωρίς να υπολογίζουμε την διαφορά στην κατανάλωση της νταλίκας. Ακριβώς, γιατί εξυπηρετείς τον συνάδερφο, αφού μπορείς και μερίδα του επιβατικού κοινού.
3) Στο συγκεκριμένο θέμα, άστο, διότι το έχω κάνει θέμα αρκετές φορές, ειδικά στην Κηφισιά. Άλλες εποχές τότε, που έβλεπες το μικρό και έβριζες (περισσότερα σε pm, αν θες..) Ακόμα και τώρα εκνευρίζομαι συγκοινωνιακώς όταν βλέπω Κυριακή κοντό στο Β9 (γιατί δεν έχει κόσμο - αν και μου αρέσουν τα Ν2!
![Tongue Tongue](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/tongue.gif)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''