28-01-2015, 05:29 PM
(28-01-2015, 02:16 PM)MrVanHool Έγραψε: Για να το ξεκαθαρισουμε ομως! Η δρομολογηση των οχηματων γινεται απο το Γρ.Κινησης. Σε περιπτωση που υπαρχει διαθεση Α/Σ και ο οδηγος ειναι τοσο παραξενος και επιμενει (ειτε Ν2 αντι για Ν1, ειτε Solaris αντι για Volvo κτλ - δεν ειναι και πολλοι, 10 σε ολη την ΟΣΥ να'ναι), το Γραφειο θα το δωσει. Ε, αν ζητησεις κατι που παραδοσιακα δεν γινεται (Ν2 στα Τοπ.Α.Λιοσιων), κοντο στο 040, ή νταλικα στο Παλατακι, προφανως και δεν θα το κανει. Αλλα, αν γινεται να βγει νταλικα (και ειναι τοσο χαζος να την θελει), ας την παρει και ολοι μια χαρα. Το που θα τον στειλουν, τελος, δεν εξαρταται απο την επιθυμια του για συγκεκριμενο οχημα (ειτε ειναι γενικα Ν2, ειτε ειναι συγκεκριμενα η νταλικα 511). Η βαρδια του λεει Β9, ειναι Κυριακη και θελει να βγαλει μικρο. Δεν χαθηκε ο κοσμος (λενε), παρτο! Δεν θα τον αλλαξει βαρδια, να τον παει στην Λαμπρινη και να φερει καποιον που προτιμαει νταλικα στο 9 (Β9). Απλα, θα ικανοποιησει ενα αιτημα της στιγμης!
Kατ' αρχήν ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τα δίπορτα. Είχα μείνει όμως στο ότι τα έχει η Ράλλη και γι αυτό παραξενευόμουν που τα βλέπω πού και πού στο 813.
Τώρα, όσον αφορα το θέμα με την επιλογή οχημάτων, να μου επιτρέψεις να χαρακτηρίσω τον τρόπο λειτουργίας του γρ. κίνησης ως "μπανανία" για τους εξής λόγους :
1) Σαφώς και είναι καταρχήν λογικό, αν σου ζητήσει ο οδηγός Solaris 18m αντί για Volvo 18m, να του δώσουν αν υπάρχει διαθέσιμο. Όμως, δεν θα πρεπε να γίνεται κάποια κατανομή χιλιομέτρων ανά όχημα; Δηλαδή, επειδή έχουμε 5 Solaris να κάθονται την Κυριακή, αντί να τα "ξεκουράσουμε", τα βγάζουμε στο δρόμο για να τα διαλύσουμε τελείως; Αντί να πάρουμε το Volvo που ούτως ή άλλως τα' φαγε τα ψωμιά του;
2) Αν ο οδηγός αντί για 12μετρο ζητάει 18μετρο, δεν πρέπει να συνυπολογίσει το γρ. κινήσεως το καύσιμο που θα σπαταλήσει; Διότι όφελος δεν θα υπάρξει στη δρομολόγηση. Μια γραμμή ΕΙΤΕ είναι 18μετρη ΕΙΤΕ είναι 12μετρη. Αν έχεις δρομολογημένα 5 12μετρα που ασφυκτιούν, δεν θα σε σώσει η μία νταλίκα που θα βγάλεις. Δε βλεπετε τί γίνεται στο 250; Έχουν 3-4 Ν1 και (που και που) καμιά νταλίκα. Και τί πρόσφερε; Απλά, κάποιοι τυχεροί, μια στο σαραντάλεπτο, θα εξυπηρετηθούν καλύτερα, ενώ οι λοιπόι που χρησιμοποιούν τα άλλα δρομολόγια, θα πάνε σαν σαρδέλες ή θα μείνουν απ' έξω.
3) Το να προβλέπεται να βγεί όμως 18μετρο, να υπάρχει 18μετρο, αλλά να μην ...θέλει ο οδηγός το 18μετρο, είναι κάτι που δεν το δέχομαι και αν γίνεται, είναι για σφαλιάρες αυτοί που το επιτρέπουν. Θα υπομείνει με λίγα λόγια ο επιβάτης το σαρδελοκούτι, ενώ έπρεπε (και μπορούσε) να έρθει 18μετρο;; Πόσες φορές δεν έχουμε σιχτιρίσει σε κάτι γραμμές σαν το 049 ή το ΒΓ18, που ενώ είναι να έρθει νταλίκα, ξαφνικά σκάει μύτη ένα ...Ίρις που δεν χωράει ούτε τους μισούς;;