28-01-2015, 01:04 PM
(28-01-2015, 03:47 AM)MrVanHool Έγραψε: Στο 813 το ΑΜ ΡΑΛ είχε 4 βάρδιες.. Από 1/6/14, είναι μόνο από ΑΜ ΒΟΤ.
Προφανώς και είναι εφεδρικό, αφού είναι δίπορτο. Θεωρητικά, το Δ' κύκλωμα έχει τα Ν2 678-726, αλλά αφού πάνε παντού... Το 733 είναι αστέρι, διότι το έχει μόνιμο τη νύχτα ένας μερακλής (ο ίδιος που είχε σουλουπώσει και το 671)
Όσο για τις νταλίκες, κάπως έτσι είναι, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε. Άλλο να βγάλεις δίπορτο στην Λαμπρινή (που έχει γίνει και λόγω δυσκολιών) και άλλο νταλίκα στο Παλατάκι και την Κηπούπολη πχ! Αν υπάρχει διάθεση Α/Σ και ο οδηγός ΕΠΙΜΕΝΕΙ τόσο πολύ για νταλίκα, τι να κάνουν, θα την δώσουν.. Δεν είναι όμως στο πρόγραμμα του Γρ.Κίνησης.
Για να καταλάβω, ρε παιδιά :
1. Πόσα δίπορτα είναι στο Βοτανικό; Διότι δεν έχω δει σε καμία γραμμή Βοτανικού να βγαίνουν δίπορτα.
2. Η Ράλλη, που προφανώς έχει αρκετά από αυτά, γιατί τα βγάζει σε τακτική δρομολόγηση σε γραμμές που δεν τα σηκώνουν; Πχ το 622/815 όταν έχει δίπορτο, γίνεται μύλος. Ο κόσμος στοιβάζεται στη μέση, πίσω είναι άδειο και γενικά διαλύεται το δρομολόγιο.
3. Αυτό με τις νταλίκες δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή, έχει προγραμματιστεί 12μετρο και επειδή ο οδηγός αρέσκεται σε 18μετρο (που καταναλώνει άλλο τόσο καύσιμο) του το δίνουν; Και άντε και του τό 'δωσαν, γιατί δεν τον στέλνουν να κάνει ένα Β9 (που προφανώς θέλει νταλίκα) και όχι το Α13 (που έχει 7λεπτο και συνεξυπηρετείται σε μεγάλο μήκος από το τρόλλεϋ 12