21-01-2015, 06:37 PM
για μενα το ιδανικότερο σενάριο φαντάζει το εξής:
- κατάργηση της γραμμής 78Ν
- 24ωρη λειτουργία της γραμμής 78 με την υπάρχουσα διαδρομή (επιστροφή απο παραλία και αραιές στάσεις) με μειωμένη συχνότητα τα βράδια (ανα 40 λεπτά πχ.) ώστε να εξυπηρετούνται οι ταξιδιώτες, με διατήρηση του κομίστρου στα 2 ευρώ
- ίδρυση νέας νυχτερινής γραμμής με αφετηρία το Σταθμό και τέρμα στη Βούλγαρη με συχνότητα ανα 30-40 λεπτά διασχίζοντας όλη την Εγνατία/ Ν.Εγνατία με το βασικό εισιτήριο 1 ευρώ για να εξυπηρετούνται κυρίως οι φοιτητές, έτσι κι αλλιώς μέχρι τη Μαρτίου έχουν κατέβει σχεδόν όλοι τους.
φυσικά κάτι τέτοιο απαιτεί έξτρα δαπάνες και κόστος για τον Οργανισμό και δεν είναι καιροί για τέτοια..
- κατάργηση της γραμμής 78Ν
- 24ωρη λειτουργία της γραμμής 78 με την υπάρχουσα διαδρομή (επιστροφή απο παραλία και αραιές στάσεις) με μειωμένη συχνότητα τα βράδια (ανα 40 λεπτά πχ.) ώστε να εξυπηρετούνται οι ταξιδιώτες, με διατήρηση του κομίστρου στα 2 ευρώ
- ίδρυση νέας νυχτερινής γραμμής με αφετηρία το Σταθμό και τέρμα στη Βούλγαρη με συχνότητα ανα 30-40 λεπτά διασχίζοντας όλη την Εγνατία/ Ν.Εγνατία με το βασικό εισιτήριο 1 ευρώ για να εξυπηρετούνται κυρίως οι φοιτητές, έτσι κι αλλιώς μέχρι τη Μαρτίου έχουν κατέβει σχεδόν όλοι τους.
φυσικά κάτι τέτοιο απαιτεί έξτρα δαπάνες και κόστος για τον Οργανισμό και δεν είναι καιροί για τέτοια..