18-01-2015, 02:34 AM
(18-01-2015, 02:18 AM)garvanitis Έγραψε: Ελληνικά απαντάω... Ως επιβάτης ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ αν λείπει ή όχι προσωπικό...
Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι η εξυπηρέτησή μου και η παροχή μιας σοβαρής υπηρεσίας... Δηλαδή τους εργαζόμενους δεν τους αφορά η κατάσταση, μόνο να ψάχνουν πώς να δικαιολογήσουν την κακή εξυπηρέτηση ενδιαφέρονται;
Μα τι να κάνουν οι εργαζόμενοι; Τώρα έχουμε ανοίξει μία ατέρμονη συζήτηση, γράφοντας ότι μας κατεβαίνει στο κεφάλι; Όταν επί πόσους μήνες έχει τεθεί επί τάπητος το ζήτημα της επαναπρόσληψης του ήδη εκπαιδευμένου προσωπικού και περνάει σε τροπολογία από τη Βουλή, λίγο πριν αυτή διαλυθεί και προκηρυχθούν εκλογές, οπότε αυτομάτως μπλοκάρεται με την προκήρυξή του (ενν. των εκλογών) η όλη διαδικασία (λόγω αναστολής κάθε διαδικασίας προσλήψεων στο Δημόσιο), σου φταίει ο ηλεκτροδηγός, ο υπεύθυνος σταθμού ή ο εκδότης εισιτηρίων;