14-01-2015, 03:17 AM
Διαβάζοντας και παλαιότερα posts, αναρωτιέμαι τι σημασία έχει αν η 9005 ήταν στο 3 μαζί με το 8075 πχ. Μεικτή δρομολόγηση αρθρωτών και 12μετρων υπάρχει, οπότε απολύτως φυσικό.
Το ΑΜ ΡΑΛ, αδυνατεί καιρό να καλύψει τις βάρδιες των αρθρωτών. Μέχρι το καλοκαίρι είχε φτάσει να δανείζεται πάνω από 45 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για να βγάλει τις βάρδιες του (φυσικά παντού με μικρά). Τότε τι έπρεπε να λέμε (λέτε) δηλαδή?! Κάθε μέρα, ''Στο Γαλάτσι είχε 7 Iris και 3 2πορτα και στο 051 μόνο Iris?!''
Το ΑΜ ΛΙΟ κρατάει τις παλιές γκαζιέρες ως εφεδρικές, επειδή δεν επαρκούν τα Citelis για πλήρη κάλυψη των αναγκών δρομολόγησης τις καθημερινές. Από την στιγμή που περισσεύουν πλέον Citelis, ενώ αντιθέτως τα (αγαπημένα) Renault πάνε κατά διαόλου, είναι αναμενόμενο να έχει και καθημερινές Citelis στα Τ.ΑΧΑ . Δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε για Καθ.
Επίσης, σήμερα κυκλοφόρησε και το 544 του ΑΜ ΡΑΛ πλέον, στο 815. Και?! Όπως έβγαινε χτες από ΑΜ ΒΟΤ, βγήκε και σήμερα. Δεν ήταν ακινητοποιημένο. Θα κυκλοφορούσε, έτσι και αλλιώς. Μάθαμε πότε πήγε στο ΑΜ ΡΑΛ, οπότε έτσι και αλλιώς, θα έβγαινε δρομολόγιο. Λογικά, την επομένη! Συγκεκριμένα, το Ν1 236 του ΑΜ ΕΛΛ, το είχα δει στις 2/1 στο 203!
Παλιά που το ΑΜ ΕΛΛ είχε 5 Βεργίνες, ναι, ήταν παράξενο να το δεις στο 103 πχ, ή Neoplan στο 732 (που και πάλι, πολλούς τους κούραζε). Αλλά με το να αναφέρουμε ό,τι βλέπουμε, χάνεται η ουσία (αλίμονο αν κάποιοι που δουλεύουμε έξω, αναφέραμε πόσα Iris έβγαλε η Ράλλη στο Πέραμα και στην Κηπούπολη και πόσα παλιά Midi έχει το 035, το 227 και τα 701/4!)
Φυσικά, ο τελευταίος λόγος είναι άλλων, αλλά επειδή και εγώ λειτουργούσα κάπως έτσι, έπαθα και έμαθα (θέλω να πιστεύω τουλάχιστον..). Φιλικά πάντα.
Το ΑΜ ΡΑΛ, αδυνατεί καιρό να καλύψει τις βάρδιες των αρθρωτών. Μέχρι το καλοκαίρι είχε φτάσει να δανείζεται πάνω από 45 λεωφορεία από το ΑΜ ΠΕΙ για να βγάλει τις βάρδιες του (φυσικά παντού με μικρά). Τότε τι έπρεπε να λέμε (λέτε) δηλαδή?! Κάθε μέρα, ''Στο Γαλάτσι είχε 7 Iris και 3 2πορτα και στο 051 μόνο Iris?!''
Το ΑΜ ΛΙΟ κρατάει τις παλιές γκαζιέρες ως εφεδρικές, επειδή δεν επαρκούν τα Citelis για πλήρη κάλυψη των αναγκών δρομολόγησης τις καθημερινές. Από την στιγμή που περισσεύουν πλέον Citelis, ενώ αντιθέτως τα (αγαπημένα) Renault πάνε κατά διαόλου, είναι αναμενόμενο να έχει και καθημερινές Citelis στα Τ.ΑΧΑ . Δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε για Καθ.
Επίσης, σήμερα κυκλοφόρησε και το 544 του ΑΜ ΡΑΛ πλέον, στο 815. Και?! Όπως έβγαινε χτες από ΑΜ ΒΟΤ, βγήκε και σήμερα. Δεν ήταν ακινητοποιημένο. Θα κυκλοφορούσε, έτσι και αλλιώς. Μάθαμε πότε πήγε στο ΑΜ ΡΑΛ, οπότε έτσι και αλλιώς, θα έβγαινε δρομολόγιο. Λογικά, την επομένη! Συγκεκριμένα, το Ν1 236 του ΑΜ ΕΛΛ, το είχα δει στις 2/1 στο 203!
Παλιά που το ΑΜ ΕΛΛ είχε 5 Βεργίνες, ναι, ήταν παράξενο να το δεις στο 103 πχ, ή Neoplan στο 732 (που και πάλι, πολλούς τους κούραζε). Αλλά με το να αναφέρουμε ό,τι βλέπουμε, χάνεται η ουσία (αλίμονο αν κάποιοι που δουλεύουμε έξω, αναφέραμε πόσα Iris έβγαλε η Ράλλη στο Πέραμα και στην Κηπούπολη και πόσα παλιά Midi έχει το 035, το 227 και τα 701/4!)
Φυσικά, ο τελευταίος λόγος είναι άλλων, αλλά επειδή και εγώ λειτουργούσα κάπως έτσι, έπαθα και έμαθα (θέλω να πιστεύω τουλάχιστον..). Φιλικά πάντα.
(12-01-2015, 01:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σάββατα το 054 νομίζω είναι Βοτανικό.Από 1/10/14, Σ/Κ μόνο από ΑΜ ΡΑΛ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''