Οι τιμες που εχουν καθοριζονται απο το δημοσιο σε ευρωλεπτα ανα χιλιομετρο και χωριζονται σε κλασεις, αναλογα το ειδος του δρομολογιου και τον προορισμο του.
Τα εισιτηρια δεν επιδοτουνται ουτε κατ ελαχιστο, με εξαιρεση τα μαθητικα που εχουν επιδοτηση του 100% της αξιας τους τις ωρες λειτουργιας των σχολειων (γιατι τα ΚΤΕΛ επιτελουν κοινωνικο εργο μεταφεροντας τους μαθητες δωρεαν) και τα Αναπηρικα που αναλογα το ΚΤΕΛ καθοριζεται απο 50% εως 100%.
Επισης, υπαρχουν τα αναλογα χρεη απο το δημοσιο προς τα ΚΤΕΛ τα οποια ως ΑΕ και μη επιδοτουμενες απο το κρατος επιχειρησεις (περαν των επιδοτησεων που δοθηκαν το 2004 και το 2009 για ανανεωσεις στολων δεν εχουν λαβει καμμια αλλου ειδους οικονομικη βοηθεια) εχουν τεραστια προβληματα οσον αφορα αυτον τον τομεα, γιατι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων τα περισσοτερα υπο κανονικες συνθηκες (δηλαδη οι οποιες οφειλες προς αυτα καταβαλλονται εμπροθεσμα) εχουν οριακους ισολογισμους.
Με την μη καταβολη των οφειλουμενων, στα οποια περιλαμβανονται τα ποσοστα επιδοτησεων για τα λεωφορεια που αντικατασταθηκαν το 2009 (τα περισσοτερα ειναι χρεωμενα με υποθηκες και επιταγες που εδω και τουλαχιστον ενα επταμηνο εχουν διαμαρτυρηθει και οι περισσοτεροι ιδιοκτητες εχουν βρεθει με χρεη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100.000 Ευρω εκαστος εξ αιτιας της ανικανοτητας της κυβερνησης να αποπληρωσει την δοση της επιδοτησης η οποια θα καταβαλλοταν τον περασμενο Οκτωμβριο).
Επισης απο τον Ιανουαριο του 2010 εχει ξεκινησει η αντιστροφη μετρηση για την καταβολη των χρωστουμενων για τις επιδοτησεις με τα ατομα με αναπηρια και εχουμε ηδη φτασει ενα εξαμηνο και συνεχιζουμε να παιρνει ολη την ωρα αναβολη το θεμα. Ηδη απο χθες, τα ΑΜΕΑ επειτα απο αποφαση της ΠΟΑΥΣ και της ΠΟΑΣ, δεν δικαιουνται επιβιβαση στα αστικα και υπεραστικα λεωφορεια με μειωμενο αντιτιμο γιατι αυτο σε συνδυασμο με τα παραπανω εχει φερει τα ΚΤΕΛ σε καταστασεις οικονομικης κρισης.
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΚΤΕΛ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? ΟΧΙ.
Αλλα να μιλατε ξερετε.
Τα εισιτηρια δεν επιδοτουνται ουτε κατ ελαχιστο, με εξαιρεση τα μαθητικα που εχουν επιδοτηση του 100% της αξιας τους τις ωρες λειτουργιας των σχολειων (γιατι τα ΚΤΕΛ επιτελουν κοινωνικο εργο μεταφεροντας τους μαθητες δωρεαν) και τα Αναπηρικα που αναλογα το ΚΤΕΛ καθοριζεται απο 50% εως 100%.
Επισης, υπαρχουν τα αναλογα χρεη απο το δημοσιο προς τα ΚΤΕΛ τα οποια ως ΑΕ και μη επιδοτουμενες απο το κρατος επιχειρησεις (περαν των επιδοτησεων που δοθηκαν το 2004 και το 2009 για ανανεωσεις στολων δεν εχουν λαβει καμμια αλλου ειδους οικονομικη βοηθεια) εχουν τεραστια προβληματα οσον αφορα αυτον τον τομεα, γιατι πλην ελαχιστων εξαιρεσεων τα περισσοτερα υπο κανονικες συνθηκες (δηλαδη οι οποιες οφειλες προς αυτα καταβαλλονται εμπροθεσμα) εχουν οριακους ισολογισμους.
Με την μη καταβολη των οφειλουμενων, στα οποια περιλαμβανονται τα ποσοστα επιδοτησεων για τα λεωφορεια που αντικατασταθηκαν το 2009 (τα περισσοτερα ειναι χρεωμενα με υποθηκες και επιταγες που εδω και τουλαχιστον ενα επταμηνο εχουν διαμαρτυρηθει και οι περισσοτεροι ιδιοκτητες εχουν βρεθει με χρεη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100.000 Ευρω εκαστος εξ αιτιας της ανικανοτητας της κυβερνησης να αποπληρωσει την δοση της επιδοτησης η οποια θα καταβαλλοταν τον περασμενο Οκτωμβριο).
Επισης απο τον Ιανουαριο του 2010 εχει ξεκινησει η αντιστροφη μετρηση για την καταβολη των χρωστουμενων για τις επιδοτησεις με τα ατομα με αναπηρια και εχουμε ηδη φτασει ενα εξαμηνο και συνεχιζουμε να παιρνει ολη την ωρα αναβολη το θεμα. Ηδη απο χθες, τα ΑΜΕΑ επειτα απο αποφαση της ΠΟΑΥΣ και της ΠΟΑΣ, δεν δικαιουνται επιβιβαση στα αστικα και υπεραστικα λεωφορεια με μειωμενο αντιτιμο γιατι αυτο σε συνδυασμο με τα παραπανω εχει φερει τα ΚΤΕΛ σε καταστασεις οικονομικης κρισης.
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΚΤΕΛ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? ΟΧΙ.
Αλλα να μιλατε ξερετε.