10-12-2014, 12:21 AM
(30-11-2014, 08:13 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Απορώ εαν αξίζει να ανακατασκευάσουν οχήματα 15ετίας, καταπονεμένα και προβληματικά, όταν αλλού διώχνουν τα λεωφορεία τους μέσα στην 10ετία. Μάλλον μπέρδεψαν τις ''Αθηνές'' με τους "Δεινόσαυρους'', ξεχνώντας οτι άλλο λεωφορεία των 80's και άλλο τα σημερινά, τα οποία έχουν σαφώς μικρότερο όριο ζωής...
Και ναι και όχι...
Καταρχήν δεν κάνουν ανακατασκευή, κάνουν repaneling/retrimming... Με ένα σχετικά χαμηλό κόστος "κερδίζουν" 4-5 χρόνια ζωής εκεί που θα ήταν για σκραπ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Προβληματικά επίσης δεν τα λες σε καμία περίπτωση, μάλλον κακόπεσαν τα καημένα...
Οι "Δεινόσαυροι" όσο αξιόπιστοι ήταν μηχανικά, τόσο χάλια αμάξωμα είχαν, όλοι είχαν περάσει τουλάχιστον σε δύο φάσεις της ζωής τους από ανάλογη διαδικασία, την μία μάλιστα όλικη ανακατασκυεή με ό,τι αυτό σημαίνει... Και μην ξεχνάς και το σημαντικότερο, Διονύση: Όριο ζωής δεν έχει κανένα όχημα, όσο το φροντίζεις, τόσο θα συνεχίζει να λειτουργεί. Το κριτήριο είναι αν και κατά πόσο συμφέρει οικονομικά. Πάντως είναι σε χειρότερη κατάσταση από τις συνομίληκες O405GN.
(30-11-2014, 10:24 PM)ecoj Έγραψε: Ναι αλλά καινούρια λεωφορεία δεν θα δούμε άμεσα οπότε καλό είναι όσα υπάρχουν να κυκλοφορούν σε αξιοπρεπή κατάσταση.
Αυτό όμως που χρειάζεται είναι καινούργια λεωφορεία και αντικατάσταση. Με το "λίφτινγκ" δείχνει μεν αξιοπρεπές και προλαβαίνεις κάποια ενδεχομένως σοβαρά θέματα που θα προκύψουν αλλά οι βλάβες θα συνεχίσουν να υπάρχουν και η αποκατάστασή τους θα συνεχίσει να στοιχίζει. Με το καινούργιο (που έτσι κι αλλιώς θα αγοράσεις κάποια στιγμή σύντομα) τέτοια προβλήματα δεν θα υπάρχουνε...