03-12-2014, 11:47 PM
(02-12-2014, 11:08 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Έκτακτο!
Πριν λίγη ώρα οι γνωστοί-άγνωστοι έκαψαν λεωφορείο στην Αθήνα
Πηγή: NewsIt
Απ' την φωτογραφία διακρίνεται πως το λεωφορείο είναι τσιμεντόλιθος.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Χτές βράδυ γυρίζοντας από δουλειά και μη γνωρίζοντας τα τεκταινόμενα στο κέντρο, βγήκα Βικτώρια γύρω στις 10:40 περίπου, όπου και είδα 2 ΟΒΒΟ να στρίβουν από Αλεξάνδρας αριστερά πρός Πολυτεχνείο. Φτάνοντας λίγο νωρίτερα μέχρι και το Σταθμό Λαρίσης με το Β12 όπου τερμάτισε, ο οδηγός αιτιολόγησε το προσωρινό τέρμα, αναφέροντας "...γίνονται επεισόδια, φωτιές και κάψανε 4 λεωφορεία"! Μάλλον τον ενημέρωσαν λάθος τον άνθρωπο, εφόσον κάηκε μόνο το εικονιζόμενο όχημα, όμως από τα χθεσινά γεγονότα προκύπτουν κάποια ερωτήματα:
1) Στον ΟΑΣΑ (ο οποίος βραβεύτηκε πρόσφατα, όπως αναφέρεται και στο www.oasa.gr), υπάρχει τμήμα διαχείρισης κρίσεων και εκτάκτων περιστατικών όπως χθές; Τι θα γίνει σε ενδεχόμενο νέων περιστατικών;
2) Ποιός ή ποιοί είναι υπεύθυνοι για ενδεχόμενο τραυματισμού προσωπικού και επιβατών σε περιστατικά όπως της οδού Στουρνάρη;
3) Περισσεύουν τα ενεργά οχήματα στο στόλο της ΟΣΥ, ώστε να γίνονται παρανάλωμα; Σε τελική ανάλυση εφόσον υπήρχε αναστάτωση στο κέντρο και με δεδομένο ότι τα γραφεία του ΟΑΣΑ γειτονιάζουν με την ευρύτερη περιοχή Εξαρχείων/Πολυτεχνείου, δεν υπήρχε κάποιος ή κάποιοι, να ενημερώσουν τα λεωφορεία να μην διέλθουν από την "θερμή" ζώνη και να συντονίζεται η όλη κατάσταση;
Πέραν των προαναφερθέντων, ενώ η Πατησίων ήταν ανοιχτή μέχρι και την Ιουλιανού, η Τροχαία είχε 2 διαδοχικά μπλόκα σε Κοδριγκτώνος και Δεριγνύ - ρεύμα πρός Ομόνοια - όταν την ίδια στιγμή το ρεύμα πρός Πατήσια παρέμενε ολάνοιχτο από Αλεξάνδρας και μετά. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι επιβάτες είχαν "ξεμείνει" σε διάφορα σημεία, όπως πχ αφετηρία Β5 (Σταθμός Λαρίσης) και τη στάση "ΟΤΕ" πρός Πατήσια. Πλήρης έλλειψη οργάνωσης από έναν συγκοινωνιακό οργανισμό που δε μπόρεσε να ανταποκριθεί στα ελάχιστα...
Στους σταθμούς (αλλά και συγκοινωνιακούς κόμβους) Αττικής και Λαρίσης, δεν υπήρχε κάποιος ή κάποιοι υπάλληλοι με ασύρματο ώστε να συντονίζουν και να ενημερώνουν, λεωφορεία και επιβάτες, να συνεννοείται με την Τροχαία. Ομοίως και στην Κοδριγκτώνος όπου γινόταν το αδιαχώρητο, με λεωφορεία / τρόλλεϊ από Πατήσια και Κυψέλη να στριμώχνονται μαζί με ΙΧ και λοιπά οχήματα και όσοι επιβάτες βρισκόντουσαν στις γύρω στάσεις, να μην ξέρουν που να επιβιβαστούν μπας και φτάσουν στον προορισμό τους.
Το 224 πήγαινε από Κοδριγκτώνος-3ης Σεπτεμβρίου-Αγίου Μελετίου, λογικά πρός Πολύγωνο, άγνωστο όμως από που! Τα Α/Β8 μπαίνανε βιαστικά στην 3ης Σεπτεμβρίου και εξαφανιζόντουσαν, δίχως προσωρινό τέρμα. Ομοίως και τα τρόλλεϊ. Εμφανίστηκε ένα Α7 όπως και ένα 2, με άγνωστη συνέχεια διαδρομής ή τερματισμού...
Σε λίγες μέρες που πλησιάζει η επέτειος της 6/12, υπάρχει κάποιο σχέδιο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης από ΟΑΣΑ, ή θα δουλέψει η προχειρότητα πάλι; Τόσο δύσκολο είναι να καθοριστεί ένα πλάνο προσωρινών τερμάτων και χώρων αναστροφής, που θα αφορά μια περίμετρο μακρώθεν του κέντρου (Πολυτεχνείο, Ομόνοια, Σύνταγμα κλπ); Αλλιώς οι επιβάτες, προκειμένου να μετακινούνται σε ανάλογες περιπτώσεις, να απευθυνθούν για χρησμό στην Πυθία!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.