Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#6
(29-11-2014, 08:41 AM)mike p Έγραψε: Υπαρχει επισης μεγαλη αναγκη για αστικη συγκοινωνια σε Ραφηνα , Μαρκοπουλο, Πορτο Ραφτη αφου οι κοντινοτερες στασεις αστικων λεωφορειων στις παραπανω περιοχες δεν ξεπερνουν τα 5 km

Το λες ξεκάθαρα. "Αστική συγκοινωνία". Η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο, το Πόρτο Ράφτη, όπως αντίστοιχα και η Λούτσα, η Σαρωνίδα, ο Άγ. Σωτήρας και τα Παλαιοκούντουρα στα ΔΠ και -σύντομα, αν ισχύουν τα δημοσιεύματα- η Οινόη, δεν έχουν καμία σχέση με την αστική ζώνη. Όπως ακόμα και τα Σπάτα δε μπορούν να χαρακτηριστούν "αστική ζώνη". Αυτές οι περιοχές έχουν και πρέπει να έχουν εξυπηρέτηση από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

Αυτό που χρειάζεται, και που ενδεχομένως προετοιμάζεται σιγά σιγά, με δεδομένη και τη συγκρότηση ομάδας εργασίας μεταξύ ΟΑΣΑ ("Συγκοινωνίες Αθηνών") και ΚΤΕΛ Αττικής, είναι μία αναδιάρθρωση του υπεραστικού δικτύου, με τη μετατροπή γραμμών σε τροφοδοτικές των ΜΣΤ και παράλληλα νέα τιμολογιακή πολιτική, που να λαμβάνει υπόψιν τη χρήση της αστικής συγκοινωνίας.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη - από marios.ilioupoli - 29-11-2014, 06:25 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)