26-11-2014, 04:13 PM
(26-11-2014, 04:11 AM)georgio Έγραψε: Πάντως τα 206 και 250 έχουν πολλες φορες 200αρια Ν1. Στο 250 εχω δει πολλες φορες τα 230,232,235,220,222,225,227 ενω και το 206 προχθες Σαββατο είχε το 222 αλλά και γενικά έχει πάνω απο το 155.
Πάντως αν υποθέσουμε ότι ψιλολειτουργουν όπως σκεφτόμαστε τα κύκλωματα να υποθέσω οτί το #135 σήμερα στο 237 ανάμεσα στα #180,184,185,191,219 ήταν κατσαρή;
Επίσης γνωρίζει κάποιος πως δρομολογούνται τα όχηματα καθημερινά σε κάθε γραμμη; Να υποθέσω ότι έχουν χωριστεί σε γκρουπ ανάλογα με τα χιλιόμετρα της καθε γραμμης (τοπικες, κορμοί, αεροδρόμιο) και ανάλογα με τα χιλιόμετρα του κάθε οχήματος;
Στα 206 και ειδικά 250 όντως μπαίνουν αρκετές φορές 200αρια ή τα μεγαλύτερα 100αρια αλλά έχω την αίσθηση ότι κατα γενικό κανόνα έχουν τα πιο μικρά νούμερα.
To 237 κατά κόρον παίρνει τα τελευταία #1ΧΧ και τα #2ΧΧ. Οι κατσαρές των οδηγών συνήθως είναι και τα δύο σκέλη στην ίδια γραμμή. Όμως, δεν τηρούνται απόλυτα τα κυκλώματα ως προς τα οχήματα.
Οι γραμμές χωρίζονται βάση κυκλώματος. Για τον αριθμό των κυκλωματων ανά Α/Σ βοηθάει ένας πίνακας που είχε ανέβει το καλοκαίρι του 2013 για την διαφημιστική εκμετάλλευση των οχήματων. (Είναι το excel του τελευταίου διαγωνισμού) Π.χ. Για το Ελληνικό που λέμε είναι 6 κυκλώματα από τα οποία σίγουρα είναι 1 κύκλωμα με Ν1, 1 με Solaris, 1 των Τοπικών Γλυφάδας και μένουν άλλα 3 που πιθανότατα είναι των GN.
Κανονικά κάθε οδηγός έχει μαζί με έναν άλλον ένα όχημα που είναι μόνιμο τους και εντάσσεται στα οχήματα του κυκλώματος που ανήκουν οι οδηγοί του. Στην πραγματικότητα όμως αυτό όπως είπα και πριν δεν εφαρμόζεται απόλυτα. Για τα χιλιόμετρα αν κρίνω από παλιούς πίνακες πώλησης N1, N2, Νeoplan και DAF υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των οχημάτων του ίδιου τύπου αρά μάλλον δεν τίθεται κάποιος διαχωρισμός με αυτό το κριτήριο. Παλιά μόνο είχε γίνει ένας διαχωρισμός με τα Solaris στην Ράλλη όπου για ένα διάστημα τα τελευταία νούμερα αντί να πηγαίνουν Αεροδρόμιο δρομολογούνταν σε άλλες γραμμές και τα πρώτα στο Αεροδρόμιο ώστε να εξισωθούν τα χιλιόμετρα. Όμως, τώρα μπαίνουν πάλι κυρίως τα #869-#920 στα Χ95/6.