(18-11-2014, 10:40 PM)georgio Έγραψε: Αυξάνονται τα 12μετρα στο Α3, τουλάχιστον 5 σήμερα. Το θετικό είναι πως στέκεται άνετα ακομα και στο τμήμα Ελληνικό-Γλυφάδα.
Μισά-μισα τα οχήματα στο 164 που αν εξαιρέσεις κάποια δρομολόγια και αυτό στέκεται άνετα με 12μετρα
To ότι στέκονται πρώην γραμμές αιχμής με 12μετρα, έχει κατά τη γνωμη μου εξήγηση : Παλιότερα, κάποιος που ήθελε να μετακινηθεί έπρεπε ή να οδηγήσει για αρκετή ώρα και να προσπαθήσει να παρκάρει κοντά στον Αγ. Δημήτριο (αδύνατο) ή να πάρει κατευθείαν το λεωφορείο και να απαλλαγεί από το βραχνά του παρκαρίσματος.
Σήμερα, με τους σταθμούς να έχουν φτάσει αρκετά νοτιότερα, πολλές γειτονιές βρίσκονται πλέον σε απόσταση περπατήματος από το Μετρό. Σούρμενα, Τράχωνες, Ηλιούπολη στα τέως Πολυκλαδικά, Άλιμος στην αρχή της Λ. Ιωνίας. Άλλες συνοικίες, πάλι, είναι σε απόσταση 5-10 λεπτών με ΙΧ (Τερψιθέα, Γούναρη, Γλυφάδα, Αργυρούπολη, Άλιμος) . Συνεπώς, πολλοί είναι πλέον αυτοί που μπαινουν στο ΙΧ τους για να διανύσουν μία κοντινή (και οικονομική από θέμα βενζίνης) απόσταση μέχρι το Μετρό, συνδυάζοντας την άνεση και την ευελιξία του δικού τους μεταφορικού μέσου με την ταχύτητα και την αξιοπιστία του Μετρό.
Είναι αυτοί που έχουν αγανακτίσει με την κακή εως κάκιστη εξυπηρέτηση "τροφοδοσίας" που προσφέρουν τα λεωφορεία (μεγάλοι χρόνοι αναμονής, μη τήρηση δρομολογιων, διελεύσεις στην "τύχη") και επιλέγουν να δαπανήσουν λίγα ευρώ παραπάνω το μήνα, αλλά να έχουν σίγουρη μετακίνηση.
Συνεπώς, το επιβατικό κοινό που απομένει για τα λεωφορεία, είναι κατα πολύ μειωμένο σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση και, δυστυχώς, θα μειώνεται κι άλλο με την απαράδεκτη "ποιότητα" μεταφοράς των ΟΣΥ, που όλο και χειροτερεύει.
Ας είχε υλοποιηθεί η γραμμή 4 στις κεντρικές συνοικίες (Παγκράτι, Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου) και θα αρκούσε ... MIDI στο 608 και στο 220 !!!