11-11-2014, 01:14 PM
(11-11-2014, 02:17 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για να δουλέψει το σύστημα αυτό πρέπει τα οχήματα να περνούν όλη τη ζωή τους σε ένα Α/Σ πράγμα που έχει συμβεί μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις π.χ. DAF, Vanhool A300 και Α507.
Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Στην λογική του τετραψήφιου είτε το κάθε λεωφορείο θα έχει ένα τετραψήφιο αριθμό μόνιμα όπου και να βρίσκεται είτε θα αλλάζει το πρώτο ψηφίο ανάλογα με το αμαξοστάσιο σε κάθε μετακίνηση όπως ισχύει τώρα. Για παράδειγμα, η ΥΜΙ-1000 που ξεκίνησε την καριέρα της στην Ράλλη και βρίσκεται πλέον στο Ελληνικό ήταν 4/400 (ή 4400) και είναι πλέον 2/400 (ή 2400). Επί ΕΑΣ μάλιστα και μέχρι λίγο πριν το τέλος τα λεωφορεία είχαν διψήφιο αριθμό αμαξοστασίου και τριψήφιο αριθμό οχήματος.
Τετραψήφια μόνιμη αριθμοδότηση μπορούν να αποκτήσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή τα λεωφορεία ακόμα και σήμερα - μάλιστα με τη δυνατότητα διάκρισης μεγέθους και καυσίμου (χρήσιμο το τελευταίο σε emergencies).