(07-05-2014, 12:51 PM)pvuccino Έγραψε: Α μάλιστα... πολύ ενδιαφέρον! Από Γρηγ.Λαμπράκη φαντάζομαι ή έπιαναν Καράγιωργα όπως το Ε22 για να εξυπηρετήσουν και την πλατεία; Κι όταν επεκτάθηκε η Βουλιαγμένης στη Βούλα ξεκίνησαν να διέρχονται από 'κει ή συνέχισαν να πηγαίνουν από Γλυφάδα μέχρι το '94 που καταργήθηκαν; Ξέρω, σε ζάλισα, αλλά μιας που σε βρήκα...
Από Γρ.Λαμπράκη
(07-05-2014, 01:47 PM)Citaro Έγραψε: Nα ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου : Ποιές από τις παραπάνω γραμμές ήταν τακτικές κ με τί συχνότητα δούλευαν κ ποιές ήταν απλή παραλλαγή κάποιας άλλης με ένα - δύο δρομολόγια μόνο;
Γιατί σαν πολλές μου φαίνονται σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
Μετά το 1995 και την μετατροπή του συστήματος, είχαν παραμεινει το 115 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα), το 116 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα - Βάρη), το 138 που ήταν η επιστροφή του 114 (Καβούρι - Βουλιαγμένη). Τα άλλα ;
Οι τακτικές ήταν οι Α' διαδρομή (115, 116, 117, 118). Η 147 ήταν θερινή (όπως και η αντίστοιχη πειραιώτικη 120). Οι υπόλοιπες είχαν ελάχιστα δρομολόγια, καμιά φορά μόνο σε μία κατεύθυνση.
Η Β' και Γ' διαδρομή υπήρχε για Βάρη, Βουλιαγμένη (119 και 138) και Δίλοφο. Η Δ' για Βάρη και Βουλιαγμένη (153).
Ο Αλίανθος είχε μόνο Α' (115)/
Η Βουλιαγμένη Ε' Διαδρομή ήταν όπως έγραψα ειδική διαδρομή του 122.