(06-05-2014, 04:34 PM)pvuccino Έγραψε: Μέχρι το '94, από Αμφιθέας περνούσαν όλες οι γραμμές προς Βούλα/Βάρη/Βουλιαγμένη/Βάρκιζα, δηλάδή οι γραμμές 115/116/117/118/119/122/123/138/139/141/142/143/145/153. Το 1994 το 122 έγινε κορμός Βούλας από ακτινικό που ήταν και οι υπόλοιπες γραμμές με κάποιες μικροαλλαγές έγιναν τοπικές στη Γλυφάδα. Άρα από το '94 και μετά από Αμφιθέας περνούσε μόνο το 122 που το '95 με την τελική εφαρμογή του συστήματος των κορμών έγινε το γνωστό μας Α2.
Nα ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου : Ποιές από τις παραπάνω γραμμές ήταν τακτικές κ με τί συχνότητα δούλευαν κ ποιές ήταν απλή παραλλαγή κάποιας άλλης με ένα - δύο δρομολόγια μόνο;
Γιατί σαν πολλές μου φαίνονται σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
Μετά το 1995 και την μετατροπή του συστήματος, είχαν παραμεινει το 115 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα) με συχνότητα 60' , το 116 (Ποσειδώνος - Λιμανάκια - Βάρκιζα - Βάρη) με συχνότητα 30' , το 138 που ήταν η επιστροφή του 114 (Καβούρι - Βουλιαγμένη) με συχνότητα 60'. Από Πλ. Γλυφάδας αναχωρούσαν εναλλάξ (:15, :45 το 116, :25 το 114 Τα άλλα ;