(26-02-2014, 01:22 PM)nikos1991 Έγραψε: Vanhool στο 20Κ!!!!! Δεν γνωρίζω αριθμό, όσοι είστε κοντά μπορείτε να σπεύσετε για φωτογραφία.
Και χθές είδα δύο VanHool. Προφανώς κατέβασαν από το Ρούφ 3-4 οχήματα αξιόμαχα στον Πειραιά , για να κάνουν τη γραμμή αυτή. Δρομολόγια δεν ξέρουμε (αφού δεν τα εμφανίζουν) αλλά αποκλείεται να έχει πιό συχνά από 15λεπτο.
Κατά συνέπεια, τα 6000αρα που είναι κάτω, θεωρούνται πλέον "υλικό προς εκποίηση", αφού δεν "τσουλάνε".
(25-02-2014, 01:48 PM)ecoj Έγραψε: Βέβαια προκύπτει και ένα καλό από το πακέτο 3/13. Όταν έρχεται με 8000αρο το 3 που είναι στοιβαγμένο μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο και από πίσω είναι το 13 κάποιοι πιο έξυπνοι ή όσοι δεν χωρέσουν στο 3 πάνε στο 13 πίσω και γλυτώνουν το πολύ στοίβαγμα. Είναι το μόνο καλό που προκύπτει θα έλεγα. Γιατί μάλλον χωρίς 13 η 3 θέλει ολόκληρη 9000αρα.
Δεν εννοώ να κόψουν το 13 και να μείνει το 3 με τα οχήματα που έχει σήμερα. Εξυπακούεται ότι όλα τα οχήματα του 13 θα πάνε στο 3 και θα δώσουν ένα συντονισμένο 7λεπτο.
Άλλη λύση : Κόβεις σε κάθε περίπτωση τον κλάδο Ν. Ψυχικού και ορίζεις κοινή αφετηρία 3/13 το Γηροκομείο, άρα δεδομένος ο συντονισμός. Από την πλευρά της Πατησίων, τα αφήνεις ώς έχουν (το 3 Φιλαδέλφεια, το 13 Λαμπρινή). Ο χρόνος που θέλει το 3 να φτάσει από την ΑΕΚ στη Σωτηριάδου (10-12') είναι ο αυτός που θέλει το 13 να κατεβεί από Λαμπρινή. Αν βάλεις τις αναχωρήσεις εναλλάξ, θα προκύψει κάτι σαν το 2/4 (σχετικά ομαλή ροή οχημάτων). Σε σχέση με τα σημερινά χάλια, θα ήταν κατακόρυφη η αύξηση της αξιοπιστίας και της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας.