03-02-2014, 12:11 PM
(03-02-2014, 03:10 AM)amoran Έγραψε: 190 χρόνια μετά την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους, επιτέλους ένας δημόσιος οργανισμός αντιλαμβάνεται με "ειδικό πρότυπο πρόγραμμα" ότι αν κοιτάς αν κάποιος ακυρώνει ή όχι τα εισιτήρια, θα τα ακυρώνουν περισσότεροι, και αν προσέχεις τα οχήματα να είναι ακριβή στην ώρα τους και ο κόσμος να ενημερώνεται για τις ώρες άφιξής τους, ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος.
Πάντως, εμένα ακόμη δεν μου έχει λυθεί η απορία περί της ακριβούς έννοιας της "πρότυπης" γραμμής, όπως την παρουσιάζει ο ΟΑΣΑ. Δηλαδή, στο 14 τί ακριβώς άλλαξε; Επειδή κολλήσαμε στα οχήματα το διάγραμμα της γραμμής και βάψαμε τα κολωνάκια στις στάσεις; Ποιά ακριβώς "πρότυπη υπηρεσία" απολαμβάνω; Το ότι κατάφεραν να οργανώσουν τα τρόλλεϋ έτσι ώστε να φεύγουν στην ώρα που λέει το καρτελάκι τους; Ποιά η διαφορά με μια οποιαδήποτε γραμμή του δικτύου, που έχει όλα τα οχήματα έξω;
Αλλού πάσχει το σύστημα : Σκηνικό χθές βράδυ στου Ζωγράφου (στάση Τσίτουρα/Γαρδένια) : ο κόσμος να έχει γίνει παγωτό από το ξεροβόρι, και ξαφνικά βλέπεις
- στις 21:23 (στην ώρα του) το 235 προς Αθήνα.
- στις 21:24 (στην ώρα του) το 608 προς Αθήνα.
- στις 21:24 (στην ώρα του) το 230 προς Αμπελοκήπους.
Επόμενες προγραμματισμένες αναχωρήσεις : 21:49 το 608, 21:54 το 230. Η αμέσως προηγούμενη αναχώρηση (πριν το "πακέτο") ήταν στις 20:59 το 608.
25 λεπτά αναμονή για να περάσουν (στην ώρα τους) και τα τρία. Αυτά, κανείς εκ της δρομολόγησης δεν τα βλέπει; Μόνο εμείς τα παρατηρούμε;