Στο Πειραιεύς - Γλυκά Νερά, τα Γλυκά Νερά σε ποια σημερινή τοποθεσία αντιστοιχούν ;
Με βάση την αρίθμηση, στην οποία έχεις πρόσβαση, ποιος αριθμός αντιστοιχεί μετά τις γραμμές Μπραχαμίου και Κυψέλης και πριν από τις πειραιωτικες; Είναι γραμμή που θα μπορούσε να είναι η "Νεκροταφείου";
Φαίνεται τις χαρακτήριζαν (σχεδόν) όλες ως κεκορεσμένες για να ικανοποιήσουν τους υφιστάμενους λεωφορειουχους (έτσι π.χ. οι 9 λεωφορειούχοι δεν κινδυνευαν να έχουν ξαφνικά 2-3 επιπλέον λεωφορειουχους στη γραμμή που "θα χαλαγαν την πιάτσα - πρβλ. ταξί σήμερα).
(16-12-2013, 12:12 AM)pvuccino Έγραψε: Λοιπόν εδώ τις έχει όλες και μάλιστα ΣΧΕΔΟΝ με σειρά αρίθμησης!! Οι μόνες που δεν έχει (και θα 'πρεπε να υπάρχουν λογικά, με βάση τον αύξοντα αριθμό τους) είναι οι 52: Δημ.Θέατρον-Γραμμαί Λαρίσης-Ακαδημία Πλάτωνος και 53: Ομόνοια-Ριζόπολις-Περισσός. (Το 51 ήταν η γραμμή του Ψυχικού και το 54 η γραμμή του Γκύζη που αναφέρονται κανονικά, άρα και τα ενδιάμεσα νούμερα πρέπει να υπήρχαν λογικά)
Εδώ κι εγώ απορώ! Μήπως είναι η γραμμή του Περισσού που ανέφερα πριν ότι έλειπε κι απλά τότε πήγαινε μέχρι Β΄ Νεκροταφείο;
Με βάση την αρίθμηση, στην οποία έχεις πρόσβαση, ποιος αριθμός αντιστοιχεί μετά τις γραμμές Μπραχαμίου και Κυψέλης και πριν από τις πειραιωτικες; Είναι γραμμή που θα μπορούσε να είναι η "Νεκροταφείου";
(16-12-2013, 12:12 AM)pvuccino Έγραψε: ΑΚΥΡΟ τελικά, μόλις πρόσεξα ότι αναφέρεται σε γραμμές "κορεσμένες" άρα λογικό είναι να μην υπάρχουν όλες! (αν και υπάρχουν ΣΧΕΔΟΝ όλες παραδόξως...)
Φαίνεται τις χαρακτήριζαν (σχεδόν) όλες ως κεκορεσμένες για να ικανοποιήσουν τους υφιστάμενους λεωφορειουχους (έτσι π.χ. οι 9 λεωφορειούχοι δεν κινδυνευαν να έχουν ξαφνικά 2-3 επιπλέον λεωφορειουχους στη γραμμή που "θα χαλαγαν την πιάτσα - πρβλ. ταξί σήμερα).