Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ
#43
Λοιπόν εδώ τις έχει όλες και μάλιστα ΣΧΕΔΟΝ με σειρά αρίθμησης!! Οι μόνες που δεν έχει (και θα 'πρεπε να υπάρχουν λογικά, με βάση τον αύξοντα αριθμό τους) είναι οι 52: Δημ.Θέατρον-Γραμμαί Λαρίσης-Ακαδημία Πλάτωνος και 53: Ομόνοια-Ριζόπολις-Περισσός. (Το 51 ήταν η γραμμή του Ψυχικού και το 54 η γραμμή του Γκύζη που αναφέρονται κανονικά, άρα και τα ενδιάμεσα νούμερα πρέπει να υπήρχαν λογικά)

(15-12-2013, 10:45 PM)ns_ Έγραψε: * Γενναδίου Βιβλιοθήκης 7 [?!?]

Η γραμμή 47: Ομόνοια-Κολωνακι-Γεννάδειος Βιβλιοθήκη, παράλληλη με τη γραμμή Μαρασλείου της ΗΕΜ, αλλά με "εσωτερική" διέλευση από Δεξαμενή, λόγω των "συμβατικών δεσμεύσεων" που ίσχυαν επί της Πατρ.Ιωακείμ. Με την κατάργηση των λεωφορείων της ΗΕΜ, κατέβηκε Πατρ.Ιωακείμ κι έγινε η γραμμή Ομόνοια-Μαράσλειο. (σημερινό 022)

(15-12-2013, 10:45 PM)ns_ Έγραψε: * Νεκροταφείου 4 [?!?]

Εδώ κι εγώ απορώ! Μήπως είναι η γραμμή του Περισσού που ανέφερα πριν ότι έλειπε κι απλά τότε πήγαινε μέχρι Β΄ Νεκροταφείο;

(15-12-2013, 10:45 PM)ns_ Έγραψε: Η γραμμή του Αγίου Σάββα (10 λεωφορεία στην απόφαση του Αυγ. 1931) δεν αναφέρεται.

Η γραμμή του Αγ.Σάββα είναι η γραμμή Πυριτιδοποιείου. (Αιγάλεω) Απλά κάποια δρομολόγια τερμάτιζαν Αγ.Σάββα και κάποια στο Αιγάλεω.

(16-12-2013, 12:12 AM)pvuccino Έγραψε: Οι μόνες που δεν έχει (και θα 'πρεπε να υπάρχουν λογικά, με βάση τον αύξοντα αριθμό τους) είναι οι 52: Δημ.Θέατρον-Γραμμαί Λαρίσης-Ακαδημία Πλάτωνος και 53: Ομόνοια-Ριζόπολις-Περισσός. (Το 51 ήταν η γραμμή του Ψυχικού και το 54 η γραμμή του Γκύζη που αναφέρονται κανονικά, άρα και τα ενδιάμεσα νούμερα πρέπει να υπήρχαν λογικά)

ΑΚΥΡΟ τελικά, μόλις πρόσεξα ότι αναφέρεται σε γραμμές "κορεσμένες" άρα λογικό είναι να μην υπάρχουν όλες! (αν και υπάρχουν ΣΧΕΔΟΝ όλες παραδόξως...)

(15-12-2013, 08:04 PM)MB 0405N1 Έγραψε: Το τραμ του Περάματος άρχισε τη λειτουργία του το καλοκαίρι του 1936. Άρα μπορεί νωρίτερα την γραμμή να την δούλευαν λεωφορεία, όχι των ΕΗΣ βέβαια.

Έχεις δίκιο, το 1936 λειτούργησε το "τρενάκι," αλλά η σχετική σύμβαση με το κράτος υπογράφηκε το 1925 και η κατασκευή του ξεκίνησε τον ίδιο χρόνο, κάτι που με τη λογική της εποχής σήμαινε ότι οι ΕΗΣ "καβάτζωναν" τη διαδρομή αυτή από το 1925, χωρίς να επιτρέπεται η παράλληλη δρομολόγηση ιδιωτικών λεωφορείων ακόμα και πριν τη λήξη των έργων! Κανονικά αν οι ΕΗΣ είχαν λεωφορεία τότε, θα τα δρομολογούσαν στη διαδρομή "προσωρινά" μέχρι να αποπερατωθούν οι εργασίες, κάτι που έκανε η ΗΕΜ όταν αποφσίστηκε στην ίδια σύμβαση η κατασκευή του "τραμ Χαλανδρίου." (που επρόκειτο να γίνει με παρόμοια χαρακτηριστικά του τραμ Περάματος, ως "ελαφρύς" σιδηρόδρομος, αλλά δεν κατασκευάστηκε ποτέ) Στο Χαλάνδρι η ΗΕΜ με το καλημέρα σας (και χωρίς να ρίξει ούτε "ράγα") είχε τα ίδια αποκλειστικά δικαιώματα που είχε και σε μια ήδη υπάρχουσα γραμμή, όπως πχ το τραμ Πετραλώνων!! Επίσης και ο χάρτης που έχω του '33, ενώ απεικονίζει ΟΛΕΣ τις γραμμές του Πειραιά που έχουν αναφερθεί εδώ (καθώς ΚΑΙ το τραμ Περάματος ως "υπό κατασκευήν") δεν κάνει λόγο για παράλληλη λεωφορειακή γραμμή και τέλος, είχα πάντα την εντύπωση πως το οδικό δίκτυο στην περιοχή ήταν από άσχημο έως ανύπαρκτο και γι' αυτό επιλέχτηκε το "τρενάκι" ως καλύτερη λύση για τη συγκοινωνία του Περάματος!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - από pvuccino - 16-12-2013, 12:12 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ magirus deutz 243 222.708 07-02-2025, 10:15 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Vasilikh
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 14.689 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.939 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)