14-12-2013, 02:22 AM
Είναι προφανές ότι η επιστολή έχει συναχθεί αρκετές ημέρες πριν... Ήδη από την παραμονή της δημοσίευσής της είχαν επιταχθεί τα λεωφορεία της γραμμής αυτής μαζί με το σύνολο των υπολοίπων της χώρας για την μεταφορά των εφέδρων τα πεδία της μάχης του Ελληνοϊταλικού Πολέμου όπου και παρείχαν τις υπηρεσίες τους στη συνέχεια ως ασθενοφόρα για την μεταφορά των τραυματιών. Ελάχιστα από αυτά επέστρεψαν με τη συνθηκολόγηση της Ελλάδας το 1941 και τη γερμανική κατοχή και πολλά από αυτά καταστράφηκαν εσκεμμένα από τους ιδιοκτήτες τους προκειμένου να μην πέσουν στα χέρια του κατακτητή. Όσα τελικώς επιβίωσαν πρόσφεραν ελάχιστα στις συγκοινωνίες της περιόδου λόγω του μικρού αριθμού τους και της μεγάλης ανάγκης μεταφοράς ενώ η έλλειψη καυσίμων οδήγησε στην μετατροπή τους σε γκαζοζέν χρησιμοποιώντας ως καύσιμο το ξυλόπνευμα. Οι σταδιακές απώλειες λόγω σοβαρών βλαβών επέτειναν το πρόβλημα.
Τα ΚΤΕΛ ιδρύθηκαν το 1952, πριν από αυτά λειτουργούσαν τα ΚΤΕ και οι ΑΚΔ. Μιας και επεκτείνεται η ιστορική έρευνα ίσως θα ήταν σκόπιμο είτε να αλλαχθεί ο τίτλος του θέματος, είτε να ανοιχθεί ένα άλλο για την προ ΚΤΕΛ εποχή.
Τα ΚΤΕΛ ιδρύθηκαν το 1952, πριν από αυτά λειτουργούσαν τα ΚΤΕ και οι ΑΚΔ. Μιας και επεκτείνεται η ιστορική έρευνα ίσως θα ήταν σκόπιμο είτε να αλλαχθεί ο τίτλος του θέματος, είτε να ανοιχθεί ένα άλλο για την προ ΚΤΕΛ εποχή.