08-12-2013, 01:11 AM
(08-12-2013, 12:37 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι τα Ν1 είναι αναξιόπιστα. Δεν θυμάμαι να έχει πάρει φωτιά κανενά. Επίσης, σπάνια μένουν στο δρόμο πάρα τα πολλά χρόνια που κυκλοφορούν και την ελάχιστη συντήρηση που λαμβάνουν. Μην ξεχνάμε άλλα οχήματα που είναι νεωτέρα τους μένουν αρκετά πιο συχνά. Τέλος, το εσωτερικό τους παρά τα σχεδόν 20 χρόνια που κυκλοφορούν είναι σε πολύ καλή κατάσταση και όλα είναι στην θέση τους.
Περιστατικά φωτιάς σε Ν1 υπάρχουν δύο. Στην μία περίπτωση δεν πρόλαβε να πάρει διαστάσεις και στην άλλη η σωστή αντίδραση του οδηγού και η έγκαιρη κατάσβεσή της έσωσαν το όχημα. Και ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που δεν μάθαμε. Αλλά το αν πήρε κάποιο όχημα φωτιά ή όχι δεν είναι κριτήριο αξιοπιστίας, συνήθως πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά. Ο δείκτης αξιοπιστίας προκύπτει από τον αριθμό των ημερών ανά έτος που το όχημα βρίσκεται σε υπηρεσία και από τον αριθμό και κυρίως το είδος βλαβών που παρουσιάζει και το χρόνο σε εργατώρες που απαιτείται για να επισκευαστούν. Μιας και αναφέρεσαι στο εσωτερικό τους τώρα, το σαλόνι τους (το οποίο και δεν είναι γερμανικής τοποθέτησης αλλά ελληνικής) δείχνει σαφώς την ηλικία του οχήματος, δεν είναι σε καμία απολύτως περίπτωση σε καλή κατάσταση (το ότι υπάρχουν νεότερα οχήματα σε χειρότερα χάλια δεν είναι κριτήριο - το ιδανικό είναι το πρότυπο και όχι το μη χείρον) και οι τελευταίες παρατηρήσεις μου αφορούν δύο χρόνια πριν, δεν θέλω καν να φανταστώ την τωρινή τους κατάσταση. Και μην ξεχνάς το βασικότερο... Ένα λεωφορείο είναι πολλά περισσότερα απο αυτά που φαίνονται...