08-12-2013, 12:37 AM
(07-12-2013, 12:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άρα μπορούν να κυκλοφορούν μέχρι τις 31 Δεκέμβρη 2014;
31 Δεκέμβρη 2013. Αφού είναι το 1991 το 2014 πάνε στα 23 χρόνια ενώ το όριο είναι 22 ή 1-1-1992 με την νέα χρονιά.
(07-12-2013, 09:11 PM)garvanitis Έγραψε: Μια ανακατασκευή έχει κόστος κατ' ελάχιστο 15.000€ και δεν έχει νόημα σε ένα λεωφορείο είκοσι ετών το οποίο έχει ελάχιστη ωφέλιμη ζωή. Ουσιαστικά τα λεωφορεία αυτά "υπερωρίες" κάνουν στο δίκτυο της Αθήνας καλύπτωντας τις ελλείψεις λόγω αβαριών. Αν με κάποιο τρόπο (μάλλον με θαύμα) καταστούν "μάχιμα" όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης. Βαθμό αξιοπιστίας έχουν ιδιαίτερα χαμηλό και μόνο λόγω του ακόμη χειρότερου των Ν2 (ασχέτως μήκους) και των Volvo και Agora GNV έχουν θέση στο δρόμο και αυτό διότι δεν είναι απαραίτητη η προμήθεια ανταλλακτικών λόγω του μεγάλου αριθμού τους.
Δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι τα Ν1 είναι αναξιόπιστα. Δεν θυμάμαι να έχει πάρει φωτιά κανενά. Επίσης, σπάνια μένουν στο δρόμο πάρα τα πολλά χρόνια που κυκλοφορούν και την ελάχιστη συντήρηση που λαμβάνουν. Μην ξεχνάμε άλλα οχήματα που είναι νεωτέρα τους μένουν αρκετά πιο συχνά. Τέλος, το εσωτερικό τους παρά τα σχεδόν 20 χρόνια που κυκλοφορούν είναι σε πολύ καλή κατάσταση και όλα είναι στην θέση τους.
(07-12-2013, 07:32 PM)ecoj Έγραψε: Στο άμεσο μέλλον δεν βλέπω να αποσύρονται Ν1. Βέβαια ενώ γίνονται συμμαζέματα σε οχήματα της ΟΣΥ, μέχρι τώρα κανένα Ν1 δεν αγγίχτηκε και αρκετά έχουν γίνει χάλια μαύρα. Ειδικά αυτά του Βοτανικού που κυκλοφορούν στον Ασπρόπυργο τα περισσότερα έχουν φτάσει σε άθλιο σημείο. Ίσως αυτό δείχνει ότι και τα Ν1 δεν θα είναι για πάρα πολύ ακόμα στους δρόμους.
Συνήθως, ότι πάει Βοτανικό γίνεται χρέπι. Άμα οι οδηγοί τα χτυπάνε από 'δω και από 'κει ή υπάρχουν επιβάτες που προκαλούν φθορές στο εσωτερικό των οχήματων και στο αμαξοστάσιο δεν τα φτιάχνει κανένας λογικό είναι να είναι σε άθλια κατάσταση.