08-12-2013, 12:01 AM
(07-12-2013, 11:33 PM)garvanitis Έγραψε: Είναι ή όχι γεγονός ότι τα Ν1 (ή όποια άλλα αγοράζονταν) έχουν ως μεταφορικό έργο την τροφοδοσία του προαστιακού ΑΝΕΥ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ; Γιατί τότε μιλάμε για συνδυασμένη οδική-σιδηροδρομική μεταφορά και ούτε το υπουργείο μπορεί να αρνηθεί την χορήγηση αδειών ούτε και έχουν κάποιο λόγο επ' αυτού οι μέτοχοι του ΑΚΤΕΛ (σου θυμίζω την έκβαση της υπόθεσης στο δικαστήριο σχετικά με το αίτημα ασφαλιστικών μέτρων του ΑΚΤΕΛ)
Ωραία, αφού 1) έχουν αγοραστεί, 2) κανένας δεν μπορεί να απαγορεύσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να τα δουλέψει στη γραμμή Καστελόκαμπος - Πανεπιστήμιο (ήδη ότι ασφαλιστικό έχει κάνει το ΑΚΤΕΛ έχει απορριφθεί, 3) εχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα τουριστικά Volvo, γιατί δεν τα δρομολογεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα έχει στο Θριάσιο να σαπίζουν;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608