07-12-2013, 08:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-12-2013, 09:02 PM από garvanitis.)
(07-12-2013, 05:25 PM)nikos1991 Έγραψε: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αγοράσει εδώ και ένα χρόνο 5Ν1 από τον ΟΑΣΑ (νούμερα δεν έχω) και έχει κόλλημα με το Υπουργείο Μεταφορών που δεν της δίνει άδεια για εκτέλεση αστικών μεταφορών, αντίθετα με το καταστατικό της που το επιτρέπει. Για ποιο λόγο να απευθυνθεί στον ΟΑΣΘ για να αγοράσει και άλλα οχήματα που θα κάθονται;
Διότι δεν είχε αγοράσει ακόμη τα Ν1 και το αρχικό της ενδιαφέρον ήταν για αρθρωτά. Όταν δεν βρήκε διαθέσιμα τότε πήγε και ψώνισε στις εκπτώσεις. Φυσικά ο λόγος που τα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν κυκλοφορούν δεν είναι ότι το υπουργείο δεν δίνει άδεια εκτέλεσης αστικών μεταφορών (δεν την χρειάζεται). Το γιατί δεν δρομολογούνται είναι εσωτερικό θέμα της εταιρίας...
(07-12-2013, 05:42 AM)garvanitis Έγραψε: Υποψήφιο σκραπ από Θεσσαλονίκη το ένα, υποψήφιο σκραπ από Γερμανία το άλλο...
Και για να μην υπάρχουν αμφιβολίες περί αυτού ορίστε ένα αδερφάκι του πατρινού GN2.
http://fotobus.msk.ru/photo/1023672/
Είτε αυτή θα ήταν η κατάληξή του, είτε συγκοινωνία στα βάθη της Ρωσίας, είτε στην Πάτρα. Το εικονιζόμενο ήταν από τα άτυχα, της Πάτρας από τα τυχερά...