Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεταμεσονύχτιες λεωφορειακές γραμμές;
#16
Βέβαια, εξάλλου όπως όλοι γνωρίζουμε διότι το ζούμε μπορεί να αδυνατούμε να πληρώσουμε ταξί αλλά καθημερίνα λέμε την καλημέρα μας στον βενζινά της γειτονιάς μας. Ταυτόχρονα βγαίνουμε το βράδυ και πάμε και μπεκρουλιάζουμε σαν τον Ορέστη Μακρή και μετά στουκαίρνουμε τα αυτοκίνητά μας μεταξύ μας.
Οι φοιτητές που έχουν μάθημα τόσο αργά το βράδυ ώστε να χρείαζονται οπωσδήποτε τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια άλλα μαθήματα κάνουν, αυτή είναι η δικαιολογία. Για αυτούς δε που διασκεδάζουν μου έβαλες ιδέα τώρα έχω να προτείνω κάποιες ακόμη ιδέες... Αρχικά τη δημιουργία cocktail bar σε κάθε λεωφορείο δεδομένου ότι το αλκοόλ στα μαγαζιά πλέον είναι ακριβό για την τσέπη του μέσου Έλληνα. Δωρεάν ποτά και σφηνάκια στη διαδρομή λοιπόν για όλους τους επιβάτες. Μουσική δεν θα διαθέτει το όχημα διότι χρειάζεται άδεια από την ΑΕΠΙ αλλά με λίγη καλή θέληση λύνεται κι αυτό, κάποιοι θα παίζουν κάποιο όργανο κάτι θα γίνει... Με αυτόν τον τρόπο ο κόσμος θα βγαίνει χαρούμενος να διασκεδάσει και ανάλογα θα επιστρέφει. Σε επέκταση των προαναφερόμενων μάλιστα μπορούν τα δρομολόγια να οργανωθούν με τέτοιο τρόπο ώστε το κάθε ένα να έχει διαφορετικό θεματικό πάρτυ προκειμένου να καλύπτει όλα τα γούστα ενώ για ακόμη πιο extreme προτάσεις διασκέδασης μια αντιγραφή του concept της ταινίας του Λαζόπουλου Ρ20 ενδεχομένως ελαφρά βελτιωμένη θα είναι μια καλή ιδέα για αρκετούς που είτε αρέσκονται είτε χρειάζονται τέτοιες λύσεις - άλλωστε και οι ταινίες από τη ζωή είναι βγαλμένες... Τώρα αν δεν περισσέψουν και λεφτά για εισιτήριο δεν πειράζει μωρέ την άλλη φορά δεν είναι απαραίτητο... Αλλά και τους βανδαλισμούς τους αντιμετωπίζουμε με μια ομάδα φουσκωτών σε κάθε λεωφορείο που θα φροντίζει να παραμένει ο κόσμος κόσμιος και θα επιλαμβάνεται όποτε χρειαστεί για να διευθετήσει το κάθε θέμα που θα παρουσιαστεί με τον ανεπανάληπτο τρόπο που γνωρίζουν.

Για να σοβαρευτούμε τώρα, σοβαρά πιστεύεις ότι αυτά που αναφέρεις είναι εφικτά; Ποιος, πώς και με τι επιβατική κίνηση θα πληρώσει το κόστος των δρομολογίων αυτών; Μισθοδοσία, πετρέλαια, φθορές; Ή μήπως είναι σοβαρή λύση η δρομολόγηση των παλαιότερων οχημάτων; Θα πάει δηλαδή ο οδηγός στο αμαξοστάσιο το λεωφορείο που έχει κάνει όλα τα προηγούμενα δρομολόγια και θα πάρει το Scania ή τον Αλέκο σπαταλώντας εργατώρες, πετρέλαια και αφήνοντας κενό στη συγκοινωνία μιας και τα υπόλοιπα οχήματα σχολάνε για να έχουν οι κανίβαλλοι να καταστρέψουν το παλιό λεωφορείο το οποίο μάλιστα είναι τι, αυτοεπισκευαζόμενο; Οι δεν έχουν κόστος οι φθορές στα παλιά λεωφορεία; Για την επιβίβαση από την πρώτη πόρτα πήγαινε αύριο το βράδυ στην Καμάρα κατά τις 02.15 και περίμενε να δεις το 78Ν να έρχεται από το ΚΤΕΛ με 100 και βάλε άτομα μέσα (αλλά με το ζόρι 15 εισιτήρια) όπου το περιμένουν άλλοι τόσοι για να ανέβουν και έλα να μου πεις πως μπορεί να γίνει. Γιατί από το πληκτρολόγιό τους όλοι λύσεις έχουν, για κάνε πως βγαίνεις στο δρόμο να δεις τι γίνεται...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Μεταμεσονύχτιες λεωφορειακές γραμμές; - από garvanitis - 07-12-2013, 08:02 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)