07-12-2013, 06:16 AM
Τα Ν1 είναι ταξινομημένα από το 1994 και μετά (αν και παραγωγής 1993) πλην των ΥΕΗ τα οποία και ταξινομήθηκαν τον Οκτώβριο του 1993 επί ΣΕΠ (όσα απέμειναν). Τα Α507 πάλι έχουν πρώτη άδεια τον Δεκέμβριο του 1991. Πραγματικά ανόητος ο ηλικιακός περιορισμός όταν θέλει να αποκαλείται "Πράσινος Δακτύλιος" και θα έπρεπε να θέτει ως περιορισμούς τους εκπεμπόμενους ρύπους. Η αναβάθμιση ενός οχήματος είναι σχετικά εύκολη υπόθεση, το κριτήριο είναι αν αξίζει οικονομικά. Το πρόσφατο σχετικά Volvo που πήγε στην Πάτρα από το Βερολίνο είναι 2003 μοντέλο και είναι αναβαθμισμένο από Euro3 σε Euro5. Φαντάζεστε ανάλογα B7LA Euro5 και άκαπνη;