Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ
#27
(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: - Α: Βεΐκου-Χ (υπάρχει και Β - του Φιλοπάππου)

Mιλάμε φυσικά για τη γραμμή Α: Ομόνοια-Σταδίου-Βεΐκου και Β: Ομόνοια-Σταδίου-Φιλοπάππου. Πρόκειται για μία γραμμή στην ουσία, αφού η Βεΐκου ήταν το "τοπικό τέρμα" της γραμμής Φιλοπάππου. Οι γραμμές αυτές κάποια στιγμή συνενώθηκαν με το 2Β: Ομόνοια-Άνω Κυψέλη στα 2Β/Α: Άνω Κυψέλη-Βεΐκου και 2Β/Β: Άνω Κυψέλη-Φιλοπάππου. Τελικά το 2Β/Α καταργήθηκε και το 2Β/Β επεκτάθηκε στην Πλατ.Μερκούρη κι έγινε το τρόλεϊ 9: Άνω Κυψέλη-Πετράλωνα. (έχω αναλυτική ιστορία τους στα κεφάλαια για τα τρόλεϊ 1, 2 και 4.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: - 6: Χ-Αχαρνών
- 8: Χ-Σεπολίων

6: Ομόνοια-Αχαρνών και 8: Ομόνοια-Σεπολίων. Παλιές γραμμές τραμ που έγιναν λεωφορεία. Στην 6 αναφέρομαι εκτενώς στο κεφάλαιο για το τρόλεί 6, η 8 ήταν ο "πρόγονος" του 732 που τότε τερμάτιζε στον Αγ.Μελέτιο.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 12/2: Παγκρατίου-Κυψέλης
Προφανώς προέρχεται από γραμμή 12 Παγκρατίου και γραμμή 2 Κυψέλης (πρβλ. και αρίθμηση γραμμών τρόλλεϋ)

Αυτό ήταν το τραμ που αντικαταστάθηκε από το τρόλεϊ 2: Κυψέλη-Παγκράτι. (βλέπε Κεφάλαιο 2) Λεωφορειακή γραμμή παράλληλη δεν ήξερα ότι υπήρχε και δεν το έχεις αναφέρει πιο πάνω. Μήπως ξέχασες να το γράψεις κι αυτό όπως το 48;

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 1: Έντεν --> το Δέλτα Φαλήρου είναι αυτό;

Έντεν = Eden = Εδέμ στα Αγγλικά! (μιλάμε για τον πρόγονο των 132/133 της ΕΑΣ και του σημερινού Β2)

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 85: Αγ. Νικολάου (Γλυφάδας)

Εδώ τι δεν καταλαβαίνεις; Η περιοχή του Αγ.Νικολάου της Γλυφάδας μεταξύ Ποσειδώνος και Βουλιαγμένης που εξυπηρετείται σήμερα από το 128 πριν βγει στη Γούναρη! Υπάρχει και στάση επί της Παραλιακής με το ίδιο όνομα. (πιθανότατα η οδός Φοίβης να λεγόταν παλιότερα Αγ.Νικολάου)

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 92: Αγ. Ιωάννου (Αγ. Παρασκευή)

Κι εδώ είναι σαφή τα πράγματα. Εξυπηρέτηση του Αγ.Ιωάννη στην Αγ.Παρασκευή. (σα να λέμε Β5 σήμερα)

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 93: Χολαργού (6η στάσις)

Κι εδώ είναι σαφή τα πράγματα. Αθήνα-Χολαργός αλλά μέχρι την 6η στάση επί της Μεσογείων. Εκεί ήταν άλλωστε/και είναι ακόμα σ' ένα βαθμό το εμπορικό κέντρο του δήμου. Όταν η γραμμή επεκτάθηκε αρχικά επί της 17ης Νοεμβρίου στο σημερινό της τέρμα (416) ονομάστηκε Αθήνα-Άνω Χολαργός!

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 96: Αναλήψεως

Εδώ έχεις κάνει λάθος στον αριθμό. Πρόκειται για τη γραμμή 94 της Αναλήψεως (το 96 πήγαινε Λούτσα-το χεις γράψει και παρακάτω) επί της Φορμίωνος. Η γραμμή επεκτάθηκε στη Ζωοδόχο Πηγή, επί ΕΑΣ έγινε το 214 και σήμερα αποτελεί τμήμα του 732.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 39: Καισαριανής (Κόλλια) --> ?
* 40: Ζωγράφου (Καμπά) --> ?

Αυτά δεν τα ξέρω ούτε εγώ! Προφανώς είναι παλιές στάσεις, που αποτελούσαν τότε το "τέρμα" των γραμμών. Η γραμμή του Ζωγράφου πάντως πρέπει να έφτανε ως την Πλατ.Ηρώων τότε.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 99: Αγία Μαρίνα

Κι αυτό είναι λάθος. (ή της εφημερίδας ή δικό σου) Η γραμμή 99 ήταν το Ομόνοια-Αγ.Άννα (επί της Πέτρου Ράλλη) που επεκτάθηκε με τα χρόνια στον Αγ.Ιωάννη Ρέντη κι έγινε το σημερινό 838.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 101: Αγία Μαρίνα --> αυτή είναι της Ηλιούπολης ;

Ο αριθμός είναι 111 και ναι, πρόκειται για τον "παππού" του 206.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 68Α: Αγ. Απόστολοι (Ελευσίς)

Κι εδώ απλά τα πράγματα. Επέκταση του 67: Αθήνα-Ελευσίνα (που τότε τερμάτιζε στη σημερινή "Πλατ.Ηρώων") στην περιοχή των Αγ.Αποστόλων επί της Ελ.Βενιζέλου. Η γραμμή επεκτάθηκε στο Νεκροταφείο Ελευσίνας και αποτελεί σήμερα το τοπικό 862.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 103: Αγ. Σοφία (Βύρων)

Η σημερινή γραμμή της Μεταμόρφωσης, μόνο που τερμάτιζε πιο πάνω επί της Αγ.Σοφίας. (σημερινή στάση "Παλ.Τέρμα")

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 104: Μοναστηράκι-Βύρων --> αυτό πώς και είχε αφετηρία στο Μοναστηράκι;

Αυτό αποτελούσε την αρχική γραμμή λεωφορείων της ΗΕΜ Β: Μητρόπολη-Βύρων που τελικά επεκτάθηκε Μοναστηράκι και μετά τον Πόλεμο αντικαταστάθηκε από ιδιωτικά λεωφορεία. Τελικά απέκτησε δύο παρακλάδια, το 104: Μοναστηράκι-Ν.Ελβετία και 104Α: Μοναστηράκι-Μεταμόρφωση, που το '81 επί ΕΑΣ έγιναν τα γνωστά μας 209/210.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 107Α: Παληάγιαννη (Μελίσσια) --> what is Παληαγιαννη;

Εδώ κι εγώ απορώ! Αν και αυτό το "Παληαγιάννη" κάπου το 'χω ξανακούσει, αλλά δε θυμάμαι που...

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: * 119: Ζωοδ. Πηγή-Αγ. Δημήτριος --> μιλάμε για τη Ζωοδόχο Πηγή στην Ακαδημίας και τον Αγ. Δημήτριο Αμπελοκήπων: Η καμιά σχέση;

Όπως το 'πες! Αν και δεν ήξερα ότι κάποτε ξεκινούσε από Ζωοδ.Πηγή, νόμιζα ότι πάντα ήταν στην Κάνιγγος! Μιλάμε φυσικά για το σημερινό 046, αν και τότε υπήρχε και "κλάδος" που διερχόταν από Λ.Αλεξάνδρας και όχι μέσα από του Γκύζη.

(05-12-2013, 03:58 AM)ns_ Έγραψε: Όντως... Η γραμμή Ηλ. Σταθμ. Καλλιθέας - Νέα Σμύρνη ήταν "υπερ-προχω" λοιπόν για την εποχή της, καθώς ήταν η μία και μόνη γραμμή που δεν είχε αφετηρία στο κέντρο (ή να είναι διακεντρικη) ή στον Πειραιά!

Εξυπηρετούσε τη σύνδεση της Καλλιθέας με το Νεκροταφείο της, γι' αυτό ιδρύθηκε τόσο νωρίς. Άλλες τοπικές γραμμμές που ξεκίνησαν νωρίς (αν και πιο αργά από το 219) ήταν το 141: Χαλάνδρι-Αγ.Παρασκευή (απαρχές του 421) και το 151: Ελευσίνα-Μάνδρα (σημερινό 817) που επίσης ξεκίνησε (άγνωστο γιατί) εξαρχής σαν τοπικό!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ - από pvuccino - 05-12-2013, 02:25 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ magirus deutz 230 215.831 17-11-2024, 02:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: argy
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 14.521 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.841 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)