05-12-2013, 04:00 AM
(05-12-2013, 03:11 AM)ns_ Έγραψε: Thanks !!!!
Είχα την εντύπωση ότι ο Αγ. Ιωάννης θα είχε τη χαμηλότερη κίνηση, αλλά Ακρόπολη - λογικό... Υπάρχει άραγε τρόπος να τονωθει η Ακρόπολη με μετεπιβιβασεις; Ποιος ξέρει...
Μεγαλη έκπληξη για μένα ο Σταθμός Λαρίσης να είναι τόσο χαμηλά...
Δεν περίμενα τον Άγιο Δημήτριο να είναι τόσο ψηλά (πιο ψηλά από Αγ. Αντώνιο) και τη Δάφνη να μην είναι 5αδα. Πανεπιστήμιο το περίμενα ότι θα είναι πολύ ψηλά.
Αρνητική έκπληξη μεγάλη η Αγ. Παρασκευή. Απορώ γιατί οι μαγαζατορες της Πλ. Αγ. Παρασκευής εμπόδισαν να γίνει ο σταθμός κανονικά στην Πλατεία που θα τους έφερνε και τόση πελατεία... Ελαιωνας λογικό.
Η γνώμη μου είναι ότι οι σταθμοί με χαμηλή κίνηση πρέπει να τονωθουν με μετεπιβιβασεις από / προς τροφοδοτικές γραμμές...
Η Ακρόπολη έχει επιβατική κίνηση σε συγκεκριμένες περιόδους. Αν, για παράδειγμα, ένα βράδυ του καλοκαιριού πάρει το Μετρό, μπορεί -ιδιαίτερα μετά τις 22:00 με 23:00- να γεμίσει περισσότερο στην Ακρόπολη, παρά στο Σύνταγμα. Οπότε καλά είναι. Άλλωστε, ουσιαστικά τουριστική κίνηση έχει ο σταθμός, για όσους επισκέπτονται το Νέο Μουσείο και τα αρχαιολογικά μνημεία ή θέλουν να κάνουν τον περίπατό τους στη Διον. Αρεοπαγίτου για να καταλήξουν στο Θησείο.
Ο Σταθμός Λαρίσης, πάλι, κυρίως τροφοδοτεί το Σιδηροδρομικό Σταθμό. Όποιος θέλει να πάρει 024 θα κατέβει στην Αττική, ενώ Β5 ή το 1 δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να τα πάρει από εκεί, αφού μπορεί να κατέβει στους Αμπελόκηπους ή στην Ακρόπολη, αντίστοιχα.
Ο Άγιος Δημήτριος είχε τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση επειδή εξυπηρετούσε όλες τις περιοχές νότια αυτού. Πλέον έχει επιβατική κίνηση κυρίως λόγω Metro Mall, αλλά και λόγω των τερματικών δρομολογίων στην αιχμή. Για τη Δάφνη, όμως, είναι πραγματικά έκπληξη το ότι βρίσκεται σε σχετικά μέτρια επίπεδα. Θα έλεγα πως έχει πολύ περισσότερη επιβατική κίνηση, μιας και τροφοδοτεί αρκετές λεωφορειακές γραμμές.
Όσο για τα περί τροφοδοτικών γραμμών, δεν είναι παντού εφικτό. Για παράδειγμα, στον Ελαιώνα δε μπορεί κάποια γραμμή να γίνει τροφοδοτική, γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα να αναστρέψει κάπου λεωφορείο. Στη δε Αγ. Παρασκευή, δεν υπάρχουν περιθώρια για να γίνει κάτι τέτοιο, αφού ο σταθμός κατασκευάστηκε σχεδόν σε χωράφια.