(04-12-2013, 01:53 AM)ns_ Έγραψε: Εκτός βέβαια εάν από το 1965 που επεκτάθηκε η γραμμή από Λουτρά προς Καλογήρους, και μέχρι το 1969 που αναφέρεται η γραμμή ως "Ηλεκτρικού Σταθμού - Μπραχαμίου - πλατείας Κύπρου" είχε γίνει κάποια τροποποίηση με περιπορεία στο Μπραχάμι... Χρήζει διερευνήσεως αυτό!
Bρε μπας και δεν αναφέρεται στη γραμμή των Λουτρών εδώ και αναφέρεται στη γραμμή των νεκροταφείων, δηλαδή το (σημερινό) 219;; Γιατί λέει ότι θα διέρχεται από Ελ.Βενιζέλου προς την αφετηρία, η γραμμή των Λουτρών από που κι ως που να περνάει από τη Βενιζέλου;; Βέβαια χλωμό μου φαίνεται να είχε επεκταθεί από τότε η γραμμή στους Καλογήρους και μετά να ξαναγύρισε Αγ.Δημήτριο! (εκτός πια κι αν αυτή η "Πλατ.Κύπρου" είναι η γνωστή στον Αγ.Δημήτριο και τερμάτιζε εκεί!! Φαντάζεσαι;; )
(04-12-2013, 01:53 AM)ns_ Έγραψε: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ: Πραγματοποιήθηκαν οι επεκτάσεις των λεωφορειακών γραμμών Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης, Λουτρών και Άνω Νέας Σμύρνης. Έτσι, τα λεωφορεία της Άνω Ν. Σμύρνης τερματίζουν στη συμβολή των οδών Τατούλων-Χαλδείας [Σ.Σ.: εκπληκτικό! ούτε στη Σκατζουράκη ούτε στην Πλ. Ανοίξεως!] Τα λεωφορεία της γραμμής Λουτρών επεξετάθησαν από τις οδούς Πέτρας, Διγενή Ακρίτα και Αιγαίου μέχρι της πλατείας Ηρώων Κύπρου [Σ.Σ.: και όχι απλά Κύπρου (!)] του Δήμου Δάφνης." [Πηγή: "Το Βήμα", 6/5/1965]
Εγώ πάντως στον χάρτη του '64 που έχω δείχνει τη γραμμή της Άνω Ν.Σμύρνης να τερματίζει κανονικά στην Πλατ.Ανοίξεως, αλλά ο κλάδος Αιγαίου χωρίς διέλευση από Λουτρά, αλλά από Αιγαίου κατευθείαν δεξιά στην Αρτάκης. Επίσης έχει τη γραμμή από Καλλιθέα να έχει δύο κλάδους. Ο ένας βγαίνει ευθεία από Πλατ.Ν.Σμύρνης στην Αγχίαλου και τερματίζει περίπου στη σημερινή στάση "Λουτρά" και ο άλλος από Αγχίαλου στρίβει αριστερά στην Αρτάκης και όλο ευθεία μέχρι την Πλατ.Φάρου κι απο 'κει στους Καλογήρους!! Αντικρουόμενες πληροφορίες δηλαδή!! Και δεν ξέρεις και τι να πιστέψεις... (ούτε οι χάρτες, ούτε τα δημοσιεύματα των εφημερίδων φημίζονται για την εγκυρότητά τους σε ότι έχει να κάνει με τις αστικές συγκοινωνίες...)