Το ότι λέει "Αθηνών-Γλυφάδας" (μέσω Βουλιαγμένης) για πρώτη φορά, μπορεί να σημαίνει ότι εκείνη τη χρονιά διανοίχτηκε η Βουλιαγμένης μέχρι τη (σημερινή) στάση "Ανθέων" οπότε και άρχισαν τα λεωφορεία της Γλυφάδας που πριν πήγαιναν παραλιακά, να διέρχονται απο 'κει. (κάτι που είχαμε συζητήσει και σε άλλο topic) Το ότι αναφέρει τις γραμμές Βουλιαγμένης και Βάρκιζας ως μία, πιθανώς να έχει να κάνει με τη διάνοιξη της Αθηνών-Σουνίου στο τμήμα μεταξύ Βουλιαγμένης και Βάρκιζας. Πριν απ' αυτό δεν υπήρχε οδική επικοινωνία μεταξύ των δύο προαστίων (εκτός κι αν γινόταν μέσω του Νεκροταφείου Βουλιαγμένης), η γραμμή της Βουλιαγμένης τερμάτιζε (μάλλον) στη Λίμνη και η γραμμή της Βάρκιζας περνούσε αναγκαστικά μέσα από Βάρη και Λ.Βάρης-Κορωπίου (που τότε λεγόταν "Βάρης-Βάρκιζας", ακριβώς γι' αυτό το λόγο) για να βγει στη Βούλα κι απο 'κει στην Αθήνα. Βέβαια απ' ό,τι ξέρω, ακόμα και μετά τη διέλευση της γραμμής της Βάρκιζας από Βουλιαγμένη, η γραμμή της Βουλιαγμένης διατήρησε τη δική της αρίθμηση και δεν "ενσωματώθηκε" πλήρως στη γραμμή της Βάρκιζας. (μπορεί να είχε διαφορετική διαδρομή, να πήγαινε μέσω Καβουρίου πχ και γι' αυτό να κράτησε τον αριθμό της)
Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ
|
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ | magirus deutz | 230 | 215.831 |
17-11-2024, 02:11 PM Τελευταία Δημοσίευση: argy |
|
Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ | aliance | 4 | 14.521 |
01-06-2017, 05:34 PM Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino |
|
Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης | marios.ilioupoli | 2 | 7.841 |
02-07-2013, 01:48 PM Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli |
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)