Τα χειμερινά δρομολόγια "των λεωφορείων των διαφόρων γραμμών Αθηνών και Πειραιώς" ήταν τα παρακάτω (έτος 1954-55, ώρες ενάρξεως και λήξεως):
* Αχαρνών, Ερυθρού, Βεΐκου και Φιλοπάππου: 6-1
* Σεπολίων, Αμπελοκήπων, Πατησίων, Παγκρατίου και Κυψέλης: 5:30-1
* Ιπποκράτους-Βοτανικού, Ομονοίας-Βοτανικού, Θων-Θησείου καί Καστέλλας: 6-0:30
* Ρουφ, Ιπποκράτους-Κολοκυνθού, Άνω Πετραλώνων, Αγίου Βασιλείου-Παλαμηδίου και Φαλήρου: 5:30-0:30
* Μαρασλείου: 6:30-0:30
* Κάτω Κηφισίας [sic]: 5:30-10:30
* Φιλοθέης: 6:30-12
* Αμαρουσίου: 7-10
* Άνω Μαγκουφάνας: 6:30-9
* Χαλανδρίου 5-0:30
* Νέας Κηφισιάς: 6:15-10:45
* Μπογιατίου: 6-10
* Νέας Φιλαδελφείας: 5:30-1
* Δροσιάς: 5:45-12
* Ψυχικού: 7-11
* Κεφαλαρίου: 6-0:30
* Κηφισιάς: 6-0:30
* Πειραιώς-Δροσιάς: 5:45-10
* Μπαφίου: 6-9:15
* Κάτω Πετραλώνων: 5:30-0:10
* Ελληνορώσων: 6-11:10
* Χολαργού: 6:50-9
* Καισαριανής: 5:15-0:10
* Αγίας Παρασκευής (Αγ. Ιωάννης): 6-12
* Αγίας Παρασκευής: 5:15-0:30
* Περιστερίου: 5:15-1
* Αναλήψεως: 5:45-11:30
* Λόφου Αξιωματικών: 5-12
* Κορωπίου: 5:20-11
* Γουδί: 5:30-11:30
* Παιανίας: 6-10
* Κουπονίων [???]: 5:30-11:30
* Ζωγράφου: 5:30-0:30
* Σπάτων: 5:30-11
* Πεντέλης: 5:30-10:30
* Αθηνών-Περάματος 5:30-10:40
* Νέων Σφαγείων: 5:30-12
* Γκύζη: 5:45-0:30
* Ακαδημίας Πλάτωνος: 5:30-12
* Φραγκοκλησιάς: 6:30-11:20
* Αιγάλεω: 4:30-0:30 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Αιγάλεω ξεκινούσε τόσο νωρίς...]
* Δαφνί: 5:30-11:30
* Μοναστηράκι - Βύρωνος: 5:30-11
* Νέας Ελβετίας: 5:15-11:30
* Αθηνών-Άνω Νικαίας: 5:15-11
* Αθηνών-Ελευσίνος: 5:15-11:30
* Αθηνών-Νικαίας: 5-1
* Πολυγώνου: 5:45-2 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Πολυγώνου ξεκινούσε τόσο αργά...]
* Μελισσίων: 6-11
* Γαλατσίου: 5:30-12
* Καλογρέζης: 5:40-11
* Ηλιουπόλεως: 5:40-11
* Νέου Ηρακλείου: 6-11:30
* Αμφιθέας: 6-11:40
* Γλυφάδας, Άνω Βούλας: 6-12
* Βουλιαγμένης: 6:15-12
* Μπραχαμίου: 5:40-1:40 [κι αυτό πολύ αργά, όπως του Πολυγώνου...]
* Μαγκουφάνας: 5:45-11
* Ανδριανουπόλεως [sic]: 5:45-11
* Λόφου Σκουζέ: 5:50-12
* Περισσού: 5:40-12
* Νέας Ιωνίας: 5:30-1
* Υμηττού-Χαραυγής: 5:40-12
* Άνω Δάφνη: 5:40-11
* Κυνοσάργους: 5:45-12
* Νέων Λιοσίων: 5:45-11
* Πετρουπόλεως: 6-11
* Αγίου Ιωάννου (Δάφνης): 5:30-0:10
* Αγίου Γεωργίου (Κυνοσάργους): 5:45-11:20
* Μενιδίου: 5-12
* Αγίου Αρτεμίου: 5:45-12
* Γέφυρες: 5-12 [όχι ακόμα "Τρεις Γέφυρες"]
* Αγίων Αναργύρων: 5:45-12
* Άνω Νέας Σμύρνης: 5:30-12
* Αθηνών-Καλλιθέας-Πειραιώς: 5-12
* Αθηνών-Παλαιού Φαλήρου: 6-0:30
* Ελληνικού: 6:25-10:10
* Σουρμένων: 6:15-10:20
* Αθηνών-Καλλιθέας-Τζιτζιφιών: 5:30-1
* Νέας Σμύρνης: 5:45-1
* Άνω Γλυφάδας: 6-11
* Βαρκίζης: 6:15-10
(Πηγή: "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ", 28/10/1954, σελ. 380 - "ΗΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ" - επί τη βάσει σχετικής αποφάσεως του τότε υφυπουργού Συγκοινωνιών)
* Αχαρνών, Ερυθρού, Βεΐκου και Φιλοπάππου: 6-1
* Σεπολίων, Αμπελοκήπων, Πατησίων, Παγκρατίου και Κυψέλης: 5:30-1
* Ιπποκράτους-Βοτανικού, Ομονοίας-Βοτανικού, Θων-Θησείου καί Καστέλλας: 6-0:30
* Ρουφ, Ιπποκράτους-Κολοκυνθού, Άνω Πετραλώνων, Αγίου Βασιλείου-Παλαμηδίου και Φαλήρου: 5:30-0:30
* Μαρασλείου: 6:30-0:30
* Κάτω Κηφισίας [sic]: 5:30-10:30
* Φιλοθέης: 6:30-12
* Αμαρουσίου: 7-10
* Άνω Μαγκουφάνας: 6:30-9
* Χαλανδρίου 5-0:30
* Νέας Κηφισιάς: 6:15-10:45
* Μπογιατίου: 6-10
* Νέας Φιλαδελφείας: 5:30-1
* Δροσιάς: 5:45-12
* Ψυχικού: 7-11
* Κεφαλαρίου: 6-0:30
* Κηφισιάς: 6-0:30
* Πειραιώς-Δροσιάς: 5:45-10
* Μπαφίου: 6-9:15
* Κάτω Πετραλώνων: 5:30-0:10
* Ελληνορώσων: 6-11:10
* Χολαργού: 6:50-9
* Καισαριανής: 5:15-0:10
* Αγίας Παρασκευής (Αγ. Ιωάννης): 6-12
* Αγίας Παρασκευής: 5:15-0:30
* Περιστερίου: 5:15-1
* Αναλήψεως: 5:45-11:30
* Λόφου Αξιωματικών: 5-12
* Κορωπίου: 5:20-11
* Γουδί: 5:30-11:30
* Παιανίας: 6-10
* Κουπονίων [???]: 5:30-11:30
* Ζωγράφου: 5:30-0:30
* Σπάτων: 5:30-11
* Πεντέλης: 5:30-10:30
* Αθηνών-Περάματος 5:30-10:40
* Νέων Σφαγείων: 5:30-12
* Γκύζη: 5:45-0:30
* Ακαδημίας Πλάτωνος: 5:30-12
* Φραγκοκλησιάς: 6:30-11:20
* Αιγάλεω: 4:30-0:30 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Αιγάλεω ξεκινούσε τόσο νωρίς...]
* Δαφνί: 5:30-11:30
* Μοναστηράκι - Βύρωνος: 5:30-11
* Νέας Ελβετίας: 5:15-11:30
* Αθηνών-Άνω Νικαίας: 5:15-11
* Αθηνών-Ελευσίνος: 5:15-11:30
* Αθηνών-Νικαίας: 5-1
* Πολυγώνου: 5:45-2 [άγνωστο γιατί ειδικά και μόνο του Πολυγώνου ξεκινούσε τόσο αργά...]
* Μελισσίων: 6-11
* Γαλατσίου: 5:30-12
* Καλογρέζης: 5:40-11
* Ηλιουπόλεως: 5:40-11
* Νέου Ηρακλείου: 6-11:30
* Αμφιθέας: 6-11:40
* Γλυφάδας, Άνω Βούλας: 6-12
* Βουλιαγμένης: 6:15-12
* Μπραχαμίου: 5:40-1:40 [κι αυτό πολύ αργά, όπως του Πολυγώνου...]
* Μαγκουφάνας: 5:45-11
* Ανδριανουπόλεως [sic]: 5:45-11
* Λόφου Σκουζέ: 5:50-12
* Περισσού: 5:40-12
* Νέας Ιωνίας: 5:30-1
* Υμηττού-Χαραυγής: 5:40-12
* Άνω Δάφνη: 5:40-11
* Κυνοσάργους: 5:45-12
* Νέων Λιοσίων: 5:45-11
* Πετρουπόλεως: 6-11
* Αγίου Ιωάννου (Δάφνης): 5:30-0:10
* Αγίου Γεωργίου (Κυνοσάργους): 5:45-11:20
* Μενιδίου: 5-12
* Αγίου Αρτεμίου: 5:45-12
* Γέφυρες: 5-12 [όχι ακόμα "Τρεις Γέφυρες"]
* Αγίων Αναργύρων: 5:45-12
* Άνω Νέας Σμύρνης: 5:30-12
* Αθηνών-Καλλιθέας-Πειραιώς: 5-12
* Αθηνών-Παλαιού Φαλήρου: 6-0:30
* Ελληνικού: 6:25-10:10
* Σουρμένων: 6:15-10:20
* Αθηνών-Καλλιθέας-Τζιτζιφιών: 5:30-1
* Νέας Σμύρνης: 5:45-1
* Άνω Γλυφάδας: 6-11
* Βαρκίζης: 6:15-10
(Πηγή: "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ", 28/10/1954, σελ. 380 - "ΗΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ" - επί τη βάσει σχετικής αποφάσεως του τότε υφυπουργού Συγκοινωνιών)