(29-11-2013, 03:33 PM)Giannis Έγραψε: To archive.org είναι μία σελίδα η οποία αποθηκεύει στιγμιότυπα από άλλες σελίδες. Έτσι, μπορείς να δεις τι μορφή είχε μία σελίδα πριν, για παράδειγμα, 5 χρόνια. Στην περίπτωση του site του ΟΑΣΑ έχει κρατήσει την σελίδα του από το 1999. Βέβαια δεν λειτουργούν όλοι οι σύνδεσμοι στα παλιά στιγμιότυπα των σελίδων αλλά και πάλι είναι πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα!
Tι λες τώρα!!! Και δηλαδή του ΟΑΣΑ έχει μόνο του 1999 αποθηκευμένο ή πας σε όποια χρονιά θες; Γιατί εσύ απ' ό,τι κατάλαβα πήγες στο 2008 για να βρεις για την επέκταση του 4!
(29-11-2013, 03:33 PM)Giannis Έγραψε: pvuccino αναφέρομαι στην στάση κάτω από την Εθνική, στην Φιλαδέλφεια! Κακώς δεν το διευκρίνησα.
Α σ' αυτή τη γέφυρα λες! Κοίτα δεν το αποκλείω να έκανε τέρμα εκεί αρχικά (άλλωστε το "Ιπποκράτους-Ν.Φιλαδέλφεια" που ήταν η πρώτη του ονομασία είναι αρκετά γενικό, μπορεί να 'ταν οπουδήποτε! Το ότι τερμάτιζε Πλ.Πατριάρχου είναι δική μου υπόθεση, το γράφω άλλωστε) αλλά και πάλι απορώ πως ανέστρεφε. Μόνο πιο πάνω, στην Πλατ.Αγ.Κοσμά θα ήταν δυνατό κάτι τέτοιο.
(29-11-2013, 03:30 PM)Citaro Έγραψε: - Κουκάκι, από Δημητρακοπούλου για αναστροφή προς Καλλιθέα, στο πρώτο στενό ερχόμενος από τη στάση "Παιδική Χαρά"
- Καλλιθέα στο Πάρκο Αγ. Ελεούσας (αν και αυτή είχε ξεμείνει από τακτική γραμμή)
- Στον Πειραιά, με το που μπαίνεις Γούναρη, το πρώτο στενό αριστερά, κάθετα την Εθν. Αντιστάσεως, γύρω το τετράγωνο για να ξαναβγεί μέσω Καραολή/Δημητρίου στην Εθνικής Αντιστάσεως.
- Στο Παγκράτι γύρω από την Πλ. Παγκρατίου
- Από Αμαλίας αναστροφή προς Φιλελλήνων
Οι ενάεριοι αυτοί ως επί τω πλείστον έχουν ξεμείνει από τακτικές γραμμές. Στο Παρκάκι της Αγ.Ελεούσας όπως γράφω και παραπάνω τερμάτιζε αρχικά το 5. Στον Πειραιά, τη διαδρομή που περιγράφεις την έκανε το 16 πριν γίνει κυκλικό, όταν έκανε αφετηρία στη Φίλωνος. (μαζί με τις περισσότερες γραμμές που είναι τώρα κυκλικές στον Πειραιά πχ. 809/810/846/847 κτλ) Στο Παγκράτι ως γνωστόν ανέστρεφε το 2 πριν πάει Καισαριανή και το 12 πριν γίνει 11 και πάει Ν.Ελβετία (βλέπε μεθεπόμενο "κεφάλαιο" ) και στην Πλ.Μαβίλη ανέστρεφε το "τοπικό" του 3 με ονομασία 7: Κολιάτσου-Πλατ.Μαβίλη που ιδρύθηκε το 1961 και καταργήθηκε πολύ σύντομα. (ήταν το πρώτο τρόλεϊ με τον αριθμό 7, πολύ πριν την Περιφερειακή Λ.Αλεξάνδρας) Εκεί που δεν ξέρω να πέρναγε ποτέ τακτική γραμμή είναι η Αγλαύρου στο Κουκάκι όπως λες πολύ σωστά και η Ξενοφώντος στο Σύνταγμα. Για την τελευταία μπορώ ίσως να υποθέσω πως χρησίμευε κάποτε για αναστροφή του τρόλεϊ 10 της Ν.Σμύρνης σε κάποια φάση που είχε αφετηρία στο Σύνταγμα, αλλά εγώ προσωπικά δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Πάντως γενικά οι εναέριοι αυτοί υπήρχαν από πριν για κάποιο λόγο και απλά "προέκυψε" να χρησιμοποιηθούν αργότερα για τους λόγους που αναφέραμε.