Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής
#13
(28-11-2013, 10:27 PM)Giannis Έγραψε: Έχω τους χάρτες του ΟΑΣΑ του 2008, είχαν εκδοθεί τότε χάρτες τον Μάρτη και τον Οκτώβρη. Στην έκδοση του Μάρτη το 4 φαινόταν ότι τερμάτιζε στον Αγ. Αρτέμιο ενώ στην έκδοση του Οκτώβρη φαίνεται η επέκταση του προς Αγ. Ιωάννη. Ε, αφού είχα πλέον το έτος πήγα στο archive.org (πολύ χρήσιμη σελίδα btw) και ψάχνοντας είδα ότι η αλλαγή έγινε μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Δυστυχώς δεν βρίσκω κάτι πιο συγκεκριμένο στο web.Sad

Τέλεια!! Σ' ευχαριστώ πολύ, θα το προσθέσω άμεσα! Smile Αλήθεια τι ακριβώς είναι το archive.org ;;

(28-11-2013, 10:27 PM)Giannis Έγραψε: Εννοείς ότι έβγαινε το 6 Εθνική άρα υπήρχε εναέριος εκεί;;;

Αν προσέξεις καλά τι γράφω (ξέρω είναι λίγο μπερδεψούρα με τα διάφορα 6) εκεί αναφέρομαι στη ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ γραμμή 6 της Αχαρνών (ΚΤΕΛ) που αντικατέστησε το τραμ 6 μετά το 1955. Αυτή η γραμμή το 1981 πήρε τον αριθμό 620: Αθήνα-Αγ.Μαρίνα και συνέχισε να λειτουργεί μέχρι το 1995 που καθιερώθηκε το σύστημα κορμών. Δε θα πρέπει να συγχέεται με το τρόλεϊ 6 που ιδρύθηκε το 1980 (πολύυυυ αργότερα δηλαδή από τη γραμμή αυτή) και απλά πήρε τον αριθμό 6, γιατί όλες οι γραμμές επί της Αχαρνών από το τραμ και μετά, έφεραν τον χαρακτηριστικό αριθμό 6. Τότε οι αριθμοί ήταν περισσότερο "αρίθμηση συγκοινωνιακού άξονα/τομέα και όχι συγκεκριμένης διαδρομής. Το 6 πχ ήταν το Ομόνοια-Αχαρνών και οι όποιες διακλαδώσεις/επεκτάσεις απο 'κει και ύστερα. Το ίδιο ίσχυε με το 2 για την Κυψέλη (οι γραμμές ήταν 2Α, 2Β, 2Γ κτλ) με το 12 για το Παγκράτι, με το 3 για την Πατησίων κτλ. Και οι αριθμήσεις των "τομέων" αυτών προέρχονται φυσικά από την αρχική αρίθμηση των διαδρομών του τραμ.

(28-11-2013, 10:27 PM)Giannis Έγραψε: Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο: Ξέρεις αν υπήρχαν ποτέ ψαλίδια στην στάση "Γέφυρα" του 6; Έχω δει κάτι κίτρινα "μανιτάρια" στον δρόμο στην στάση αυτή, τα οποία, απ' ότι ξέρω τοποθετούνται κοντά στα ψαλίδια (δεν ξέρω όμως τι κάνουν). Μήπως κάποια στιγμή ήταν εκεί το τέρμα του;

Απ' ό,τι ξέρω το τρόλεϊ 6 ιδρύθηκε το 1980 κατευθείαν με τέρμα στη Ν.Φιλαδέλφεια. Στη στάση "Γέφυρα" (φαντάζομαι εννοείς αυτήν στα Κάτω Πατήσια και όχι στη Γέφυρα της Εθνικής) έκανε τέρμα το τραμ 6, καθώς και η λεωφορειακή γραμμή 6 που το αντικατέστησε το 1955. (αφού η Αχαρνών μέχρι εκεί έφτανε τότε) Με την επέκταση της Αχαρνών και της γραμμής των ΚΤΕΛ στον Αγ.Ελευθέριο, η στάση "Γέφυρα" χρησιμοποιήθηκε ως τοπικό τέρμα. Πάντως είναι πολύ πιθανό παρ' όλο που το τρόλεϊ 6 έκανε από την ίδρυσή του τέρμα στη Ν.Φιλαδέλφεια, να υπήρχε στα Κάτω Πατήσια κάποια "εναέριος εκτάκτου ανάγκης", ώστε να δίνεται στα τρόλεϊ ευκαιρία να αναστρέφουν εκεί αν υπήρχε κάποια διακοπή της κυκλοφορίας ή αν απλά για λόγους κυκλοφορίας υπήρχε ανάγκη να δρομολογήσουν κάποια τρόλεϊ ως "τοπικά μέχρι Κάτω Πατήσια." (τέτοιες εναέριοι υπήρχαν σε πολλά σημεία του δικτύου, όπως πχ στον κύκλο της Πλ.Μαβίλη, στην οδό Σίνα, στη Χαρ.Τρικούπη κτλ) Αν και σε μια τέτοια περίπτωση απορώ για το πως θα ανέστρεφε το τρόλεϊ, αφού οι δρόμοι τριγύρω είναι μάλλον στενοί.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής - από pvuccino - 29-11-2013, 02:03 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)