Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής
#10
(27-11-2013, 01:19 AM)pvuccino Έγραψε: Λίγα χρόνια νωρίτερα είδαμε και την «τελική» επέκταση του 4 στο σημερινό του τέρμα στο Στ.Αγ.Ιωάννη μέσω των οδών Υμηττού και Φιλολάου. (αλήθεια θυμάται κανείς πότε ακριβώς;; )

Έχω τους χάρτες του ΟΑΣΑ του 2008, είχαν εκδοθεί τότε χάρτες τον Μάρτη και τον Οκτώβρη. Στην έκδοση του Μάρτη το 4 φαινόταν ότι τερμάτιζε στον Αγ. Αρτέμιο ενώ στην έκδοση του Οκτώβρη φαίνεται η επέκταση του προς Αγ. Ιωάννη. Ε, αφού είχα πλέον το έτος πήγα στο archive.org (πολύ χρήσιμη σελίδα btw) και ψάχνοντας είδα ότι η αλλαγή έγινε μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Δυστυχώς δεν βρίσκω κάτι πιο συγκεκριμένο στο web.Sad

Το 6 τώρα, πήρε σχετικά πρόσφατα την σημερινή του ονομασία, το 2009.

[Εικόνα: thumb_DSC03271.JPG]

Θυμάμαι ότι τράβηξα την φωτογραφία αυτή λίγο μετά την μετονομασία της γραμμής. Η προηγούμενη ονομασία της ήταν "Ιπποκράτους-Ν.Φιλαδέλφεια-Κόκκινος Μύλος". Διορθώθηκε γιατί ο Κόκκινος Μύλος βρίσκεται βόρεια του Κηφισού και ανήκει στο Μενίδι, όχι στην Φιλαδέλφεια!

pvuccino Έγραψε: Λίγα χρόνια μετά, η 6 επεκτείνεται ξανά, αυτή τη φορά μέσω Πεταλά, Δερβενακίων, Αχαρνών και Εθνικής Οδού μέχρι την Αγ.Μαρίνα στη Ν.Φιλαδέλφεια.

Εννοείς ότι έβγαινε το 6 Εθνική άρα υπήρχε εναέριος εκεί;;; Unpisteftable!!

Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο: Ξέρεις αν υπήρχαν ποτέ ψαλίδια στην στάση "Γέφυρα" του 6; Έχω δει κάτι κίτρινα "μανιτάρια" στον δρόμο στην στάση αυτή, τα οποία, απ' ότι ξέρω τοποθετούνται κοντά στα ψαλίδια (δεν ξέρω όμως τι κάνουν). Μήπως κάποια στιγμή ήταν εκεί το τέρμα του;
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής - από Giannis - 28-11-2013, 10:27 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)