Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής
#4
(24-11-2013, 01:56 AM)pvuccino Έγραψε: 2: ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ

[...]

Τελικώς το 1985 η γραμμή 2 επεκτάθηκε μέχρι το σημερινό της τέρμα στην Καισαριανή (Ανδρ.Δημητρίου) παίρνοντας την ονομασία 2: Κυψέλη-Παγκράτι-Καισαριανή. Θα παραμείνει έτσι για 25 ολόκληρα χρόνια, με αποτέλεσμα να γίνει μία από τις πιο γνωστές και δημοφιλείς γραμμές της Αθήνας. Το 2010 και λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης στην Πλατ.Κυψέλης (καθώς και της κατάργησης της γραμμής 9: Άνω Κυψέλη-Ζάππειο) θα επεκταθεί μέσω των οδών Κρίσσης/Φαιδριάδων στην αφετηρία της 4, στην Άνω Κυψέλη επί της οδού Καυκάσου, παίρνοντας την ονομασία 2: Άνω Κυψέλη-Παγκράτι-Καισαριανή. (περισσότερα σχετικά με το τμήμα της Άνω Κυψέλης στο κεφάλαιο για τη γραμμή 4)

Σίγουρα το 1989, και μέχρι ίσως το 1992, στη γραμμή 2 χρησιμοποιούνταν ακόμα (και) τα "αρχαία" ιταλικής κατασκευής τρόλλεϋ. Από το 1992 περίπου και εντεύθεν χρησιμοποιούνταν πλέον σ’ αυτήν την γραμμή μόνο τα σοβιετικής κατασκευής.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής - από ns_ - 26-11-2013, 04:18 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)